Mickey mouse kage til knægtens 2 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

SHERO

StineW79 skriver:

Waauu super flot. Håber han blev glad for den? Vh stine

Takker... jahh han synes den var rigtig fin, ville dog ikke smage den :-( meeen han er ikke så meget til kage, så han måtte spise jordbær i stedet... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tullen85 skriver:

Takker... jahh han synes den var rigtig fin, ville dog ikke smage den :-( meeen han er ikke så meget til kage, så han måtte spise jordbær i stedet... hehe

Ja sådan ka det jo gå. Det er på en måde også dejligt at de små heller vil ha frugt end kage. Sådan er det også her, når vi en sjælden gang i mellem har kage på bordet. Humm ku være man sku prøve at lave en kage som lignede et jordbær eller en anden lækker frugt næste gang..... Vh stine

Anmeld

16. januar 2012

Karina

Hvor er han fin - sikke et arbejde at modelere ham. Han ser pænt stor ud

Anmeld

16. januar 2012

MinNoah

WOW den er flot!!!

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

Tullen85 skriver:

Tak for alle roserne til min figur... Nu er Kagen færdig.. :-)

Elias fylder 2 på mandag, og holder fødselsdag i morgen, så han skulle selvfølgelig have en mickey mouse clubhouse kage, for han ELSKER mickey mouse..

Mudcake med hvid chokoladecreme og friske jordbær, gaven på toppen er spongecake med chokoladecreme, får aldrig knægten i seng hvis han spiser mudcake hihi så han får din egen.

Det skulle gerne ligne til 2 til det på toppen, men skulle ha lavet det igår og det blev det ikke, så kunne ha været bedre, men alt i alt tror jeg det er min bedste børnekage til dato :-)

Nej hvor er den fin 

Anmeld

16. januar 2012

bullerbassen

Hold fast den er sød  godt gået

Anmeld

16. januar 2012

Polkaprik

Rigtig flot modelleret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.