Sikkerhed i tremmesengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

modesty

Hej alle,

min dreng på 3 måneder har sovet i sin tremmeseng uden lift omtrent i halvanden uge nu. Der er en tynd sengerand fra IKEA og jeg har lagt en lang stofslange rundt i kanten af madrassen langs sengeranden for at "polstre" lidt ekstra, så der er lidt mere hyggeligt i sengen. Men nu er han begyndt at kunne række ud og tage fat i slangen. Og så bliver jeg lidt bekymret for om den måske kan komme til at ligge på en sådan måde at den kvæler ham...

Er jeg totalt overpylret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Jonatansmor

modesty skriver:

Hej alle,

min dreng på 3 måneder har sovet i sin tremmeseng uden lift omtrent i halvanden uge nu. Der er en tynd sengerand fra IKEA og jeg har lagt en lang stofslange rundt i kanten af madrassen langs sengeranden for at "polstre" lidt ekstra, så der er lidt mere hyggeligt i sengen. Men nu er han begyndt at kunne række ud og tage fat i slangen. Og så bliver jeg lidt bekymret for om den måske kan komme til at ligge på en sådan måde at den kvæler ham...

Nej, den tror jeg også jeg havde haft lidt uro over. Alt for store ting der ikke kan skubbes ved et spræl, kunne jeg slet ikke have med at gøre.

Må jeg spørge hvorfor han ikke sover i sin lift, i sin seng?

Det gjorde drengen til vi næsten ikke kunne stoppe ham i den mere. Trygt, småt og godt

Anmeld

14. januar 2012

modesty

Nej, den tror jeg også jeg havde haft lidt uro over. Alt for store ting der ikke kan skubbes ved et spræl, kunne jeg slet ikke have med at gøre.

Må jeg spørge hvorfor han ikke sover i sin lift, i sin seng?

Det gjorde drengen til vi næsten ikke kunne stoppe ham i den mere. Trygt, småt og godt

Han er vokset ud af den. Han er en basse. :-)

Anmeld

14. januar 2012

Clisolka

modesty skriver:

Hej alle,

Nej, du er ikke overpylret, for sådan er jeg også 

Jeg ville heller ikke have det godt med, at den ligger i tremmesengen pga. som du selv skriver, kvælning  Jeg tør ikke engang lade Isabella sove med sin store bamse hun fik i julegave, jeg er bange for hun stiller sig op på den, og på den måde kan komme ud over tremmesengen 

Anmeld

14. januar 2012

Tona

modesty skriver:

Hej alle,

Jeg tænker lidt, at hvis din dreng alligevel er 3 mdr og desuden en basse som du skriver, så ville jeg nok fjerne det der ekstra polstring nu. Det gjorde vi også med Amanda omkring den alder (også en basse). Alternativet er vel at købe en af de der tykke sengerande som ligesom fylder mere

Anmeld

14. januar 2012

modesty

Så, nu har jeg fjernet den. Så må vi ikke håbe at han får et chok når han vågner og der ser helt anderledes ud, heh! 

Anmeld

14. januar 2012

modesty

Amandas-mor skriver:

Jeg tænker lidt, at hvis din dreng alligevel er 3 mdr og desuden en basse som du skriver, så ville jeg nok fjerne det der ekstra polstring nu. Det gjorde vi også med Amanda omkring den alder (også en basse). Alternativet er vel at købe en af de der tykke sengerande som ligesom fylder mere

Ja, jeg har lige fjernet den. Han kan nemlig også rigtig godt lide at strække armene ud når han sover, så det er egentlig fint nok at der er lidt ekstra plads. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.