Anbefal en mascara. Hvilken en bruger du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

cecilie1984

hvilken mascara synes i er bedst?? og hvad bruger i??

Søger en der giver fylde

må gerne være de dyre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Annana89

Bruger altid loreal lash arcitekt mener jeg den hedder! 

Bruger den fordi jeg sys den påfører flot omkring hver hår uden at de klasker sammen!! Så sys bestemt det er den der får mine vipper til at se fyldigst ud!

Anmeld

14. januar 2012

Mira0911

Kan varmt anbefale Helena Rubinstein og Dior... Begge er lidt peberet i prisen... 

Anmeld

14. januar 2012

cecilie1984

Mira0911 skriver:

Kan varmt anbefale Helena Rubinstein og Dior... Begge er lidt peberet i prisen... 

ja de er også gode har dem begge den der bliver jo lavet mange forstellige fra hver mærke så synes det kan være en jungle

Anmeld

14. januar 2012

An&Jo

den med leopard mønstret udenpå fra helena rubinstein er rigtig god, bruger den til hverdag, og til når jeg skal til fest eller andet der ikke er så hverdagsagtig har jeg en fra Yves Saint Laurent, den er helt ny på markedet, og den giver VIRKELIG meget fylde..

Dette er mine to favoritter..

Anmeld

14. januar 2012

Mira0911

cecilie1984 skriver:

ja de er også gode har dem begge den der bliver jo lavet mange forstellige fra hver mærke så synes det kan være en jungle

Ja det kan virkelig være en jungle... De er gode Dior og HR... 

Anmeld

14. januar 2012

cecilie1984

An&Jo skriver:

den med leopard mønstret udenpå fra helena rubinstein er rigtig god, bruger den til hverdag, og til når jeg skal til fest eller andet der ikke er så hverdagsagtig har jeg en fra Yves Saint Laurent, den er helt ny på markedet, og den giver VIRKELIG meget fylde..

Dette er mine to favoritter..

bruger selv den med pletter vil da lige prøve at google den anden

Anmeld

14. januar 2012

An&Jo

cecilie1984 skriver:

bruger selv den med pletter vil da lige prøve at google den anden

Den er meget ny, så ved ikke om den kan googles endnu, men henvender du dig i matas kan du ihvertfald få lov både at prøve og se den..

Anmeld

14. januar 2012

cecilie1984

An&Jo skriver:

Den er meget ny, så ved ikke om den kan googles endnu, men henvender du dig i matas kan du ihvertfald få lov både at prøve og se den..

kan man godthar googlet, der findes også øjenskygger og andet

hvad hedder selve mascaraen udover mærket

Anmeld

14. januar 2012

Fenja09

Jeg bruger enten Dior eller Loréal, to meget forsk. prisklasser, men begge virker for mig

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.