1år. Billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

MortilCilas

Hej skønne mennekser på baby.dk

Ja så kom tiden til os, kl 19.20 blev lille Cilas 1år. Hold da op hvor er tiden fløjet afsted!
Et år fuld af fart og nye ting er lært. Han lærte at gå her i starten af januar og idag rejste han sig så uden støtte! Jeg er så stolt af min lille skat, som nu går fra baby til tumling, og nu er det slut i denne "gruppe"

Lige et par billeder fra dagen idag, som blev fejret med, Mor, Far, Farmor, Morfar, MormorG, OldemorE, OldemorB, MosterK, MosterL, Kusine Kiara, Ditte, Morbror, Fnuller, FarbrorMicki og Farbror Mikkel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Happiness

Tillykke med ham. Der ud til han havde en rigtig god første fødselsdag

Dejlig dreng!

Anmeld

14. januar 2012

Leneur

MortilCilas skriver:

Hej skønne mennekser på baby.dk

Ja så kom tiden til os, kl 19.20 blev lille Cilas 1år. Hold da op hvor er tiden fløjet afsted!
Et år fuld af fart og nye ting er lært. Han lærte at gå her i starten af januar og idag rejste han sig så uden støtte! Jeg er så stolt af min lille skat, som nu går fra baby til tumling, og nu er det slut i denne "gruppe"

Lige et par billeder fra dagen idag, som blev fejret med, Mor, Far, Farmor, Morfar, MormorG, OldemorE, OldemorB, MosterK, MosterL, Kusine Kiara, Ditte, Morbror, Fnuller, FarbrorMicki og Farbror Mikkel

Tillykke med tumlingen. Ja tiden løber hurtigt når man har børn og man kan ikke forstår hvor den er løbet hen. Han ser jo ud til at være en glad dreng den søde Cilas, lækker er han ihvertfald.

Anmeld

15. januar 2012

MortilCilas

Happiness skriver:

Tillykke med ham. Der ud til han havde en rigtig god første fødselsdag

Dejlig dreng!

Tusind tak

Anmeld

15. januar 2012

MortilCilas

Leneur skriver:

Tillykke med tumlingen. Ja tiden løber hurtigt når man har børn og man kan ikke forstår hvor den er løbet hen. Han ser jo ud til at være en glad dreng den søde Cilas, lækker er han ihvertfald.

Tusind tak
Nej tænk at tiden kan gå så stærkt .. men dejligt er det

Anmeld

15. januar 2012

Frøken J.

Stort tillykke! Dejlig dreng!

Anmeld

15. januar 2012

B&J

Stort tillykke med den smukke dreng og det ser ud som om han havde en super dejlig dag

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

Stort tillykke med den første fødselsdag

Det ser ud til at han havde en dejlig dag, og fik nogle gode gaver

Anmeld

15. januar 2012

Jakob'sMor

Stort tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.