Bedste engangsammeindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

Muhmi

Møn-Mor skriver:

Da jeg af mange forskellige årsager ikke er så pjattet med uld ( ved godt, at det skulle være super godt) vil jeg gerne have jeres anbefalinger omkring engangsammeindlæg.

Hvilke er gode (og fornuftige i pris)?

/Winnie

Jeg var rigtig glad for dem fra änglamark... Brugte dem og så uldindlæg udeover for at holde brysterne varme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Kløver

Jeg brugte dem fra føtex med en ko på, tror de Er fra balance eller levevis, billige, og var behagelige og sugede godt. De bedste ammeindlæg jeg har prøvet, og helt klart dem jeg vil bruge igen

Anmeld

14. januar 2012

vitapigen

Jeg bruger dem fra Libero + Uld ammeindlæg for at holde babserne varme Libero synes jeg er super gode Og mener de koster 25 kr pr pakke

Anmeld

14. januar 2012

NinaNymannMadsen

jeg bruger libero og matas egne ammeindlæg

liberos er super gode og jeg syntes de er gode til at holde brystet tørt selvom brystet løber lidt.

matas skal skiftes tit syntes jeg da de hurtig bliver våde når man har haft dem på.

Anmeld

14. januar 2012

Møn-Mor

Hvor er det bare super at høre om jeres erfaringer, så er det lidt lettere at fine ud af hvor jeg skal starte og så gøre mine egne erfaringer, men kan jo lige så godt starte der, hvor jeg fornemmer flertallet er tilfredse .

Kom endelig med flere erfaringer!

Anmeld

14. januar 2012

MorEllen

mor:) skriver:

Pigeon synes jeg er rigtige gode. De er tynde og absorberer godt.

der er ofte 4 pakker for 100kr i babysam

Ja, helt enig!! Jeg brugte kun Pigeon Synes det var super at man kunne gå med lidt tætsiddende bluser uden at man kunne se ammeindlægget.. De former sig fint efter kurverne

Anmeld

14. januar 2012

Caracatita

Pigeon ultra slim er helt klart de bedste - den anden model har en underlig form. Men disse hænger ikke fast i brystet, suger godt og virker tørre.
Jeg har prøvet mange slags, men disse har været de bedste!!!

Anmeld

14. januar 2012

HeidiØ

Pigeon engangs Klart de bedste.. om natten sover jeg også med uld indlæg udenpå engangs, det er dejligt varmt

Anmeld

14. januar 2012

MortilCilas

Møn-Mor skriver:

Da jeg af mange forskellige årsager ikke er så pjattet med uld ( ved godt, at det skulle være super godt) vil jeg gerne have jeres anbefalinger omkring engangsammeindlæg.

Hvilke er gode (og fornuftige i pris)?

/Winnie

Jeg købte matas' egne, jeg havde så meget mælk at jeg kunne bruge en pakke på 2-3 dage. Men de var super gode

Anmeld

14. januar 2012

Frk.S

Jeg bruger også Pigeon. Jeg har ikke noget at sammenligne med, da jeg ikke har prøvet andre. Men det er nok også fordi jeg har været tilfreds med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.