Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Møn-Mor skriver: Da jeg af mange forskellige årsager ikke er så pjattet med uld ( ved godt, at det skulle være super godt) vil jeg gerne have jeres anbefalinger omkring engangsammeindlæg. Hvilke er gode (og fornuftige i pris)? /Winnie
Da jeg af mange forskellige årsager ikke er så pjattet med uld ( ved godt, at det skulle være super godt) vil jeg gerne have jeres anbefalinger omkring engangsammeindlæg.
Hvilke er gode (og fornuftige i pris)?
/Winnie
Jeg var rigtig glad for dem fra änglamark... Brugte dem og så uldindlæg udeover for at holde brysterne varme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare super at høre om jeres erfaringer, så er det lidt lettere at fine ud af hvor jeg skal starte og så gøre mine egne erfaringer, men kan jo lige så godt starte der, hvor jeg fornemmer flertallet er tilfredse .
Kom endelig med flere erfaringer!
mor:) skriver: Pigeon synes jeg er rigtige gode. De er tynde og absorberer godt. der er ofte 4 pakker for 100kr i babysam
Pigeon synes jeg er rigtige gode. De er tynde og absorberer godt.
der er ofte 4 pakker for 100kr i babysam
Ja, helt enig!! Jeg brugte kun Pigeon Synes det var super at man kunne gå med lidt tætsiddende bluser uden at man kunne se ammeindlægget.. De former sig fint efter kurverne
Pigeon engangs Klart de bedste.. om natten sover jeg også med uld indlæg udenpå engangs, det er dejligt varmt
Jeg købte matas' egne, jeg havde så meget mælk at jeg kunne bruge en pakke på 2-3 dage. Men de var super gode
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128