Puha................... og i dag blev en lettelses dag:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Valle81

Jeg har før haft oprettet et indlæg om Arthur og lægens bekymringer omkring Arthurs hovedomfang:0(

https://www.baby.dk/debat/139950pi1/boern-01-aar/nu -har-jeg-endelig-lidt-ro-i-sjaelen---------.aspx

Vi var i onsdags til endnu en kontrol og igen sprang han kurven. Denne gang sagde lægen stop og at vi nu skulle henvises til børneafdelingen til kontrol og en scanning af hans hoved.

Av, det gjorde ondt, ogkunne ikke lade være med at være lidt nervøs selvom jeg var overbevist om at min elskede dreng ikke fejler noget. Tænkte meget på at gad vide hvor længe vi skulle vente på indkaldelse.

Men allerede i går morges ringede de fra børneambulatoriet og fortalte at de havde tid fredag - altså i dag - kl 11.

Så vi troppede op og kom ind til den sødeste neurologiske overlæge, som undersøgte Arthur:0) Da hans tests var ovre var hans konklusion klar - Arthur er en dejlig og sund dreng, som bare har et hoved der ligger lidt over gennemsnittet, men han følger sin egen kurve:0) Rent rutine mæssigt bliver vi sendt til en ultralydsscanning - og da de kan scanne gennem hans bløde plet i hovedet slipper vi for fuld narkose og mr scanner;0)

Han fortalte også at han kunne se at min læge måler i hele og halve centimeter og han måler i milimeter og over et par målinger kan 2-3 milimeter hurtigt give udsing på sådan en kurve.

Så jeg er ultra lettet og glad og stolt:0) Og det er min mand selvfølgelig også. Selvom man ikke synes der er noget med Arthur, så ved man jo aldrig. Nu glæder jeg mig bare til scanning er overstået - så vi har 110% vished:0)

Tak fordi i læste med,

Til slut et par billeder af den skønne dreng:0) Gud hvor der grattes når de selv vil:0)

Christina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Anirak

Hvor er han dejlig at se på! 

Skønt at der intet var i vejen.. 

Anmeld

13. januar 2012

Valle81

Anirak skriver:

Hvor er han dejlig at se på! 

Skønt at der intet var i vejen.. 

Tak:0)

Ja han sku en dejlig gut - men der er alt for meget bevægelse i den dreng:0) Det bliver altid til halv slørede billeder:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.