bare en kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Dianaaa

så fik jeg endelig taget mig sammen og fik lavet en lille kage

den er med kakao bunde, jorbær mousse og daim mousse , er lidt stolt , det skal lige siges at jeg ikke har prøvet det ret mange gange

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Fenja09

Den er da rigtig fin!  

Har tit selv ville lave en flot kage, men orker ikke hehe

/Fenja

Anmeld

13. januar 2012

Dianaaa

Fenja09 skriver:

Den er da rigtig fin!  

Har tit selv ville lave en flot kage, men orker ikke hehe

/Fenja

tak, syntes også selv den er blevet ok

ja det tager også ret lang tid og lave sådan en kage. specielt hvis man ikke har prøvet det så mange gange

Anmeld

13. januar 2012

Fenja09

Dianaaa skriver:

tak, syntes også selv den er blevet ok

ja det tager også ret lang tid og lave sådan en kage. specielt hvis man ikke har prøvet det så mange gange

Den er da mere en ok, synes den er rigtig fin

Jeg får min veninde til at lave sådanne kager, hun lavede også til vores datters dåb. Men altså jeg kan også ødelægge en pulver -kage hehe Dog har jeg lige præsteret at lave en æbletærte, som faktisk smagte ok

Anmeld

13. januar 2012

Dianaaa

Fenja09 skriver:

Den er da mere en ok, synes den er rigtig fin

Jeg får min veninde til at lave sådanne kager, hun lavede også til vores datters dåb. Men altså jeg kan også ødelægge en pulver -kage hehe Dog har jeg lige præsteret at lave en æbletærte, som faktisk smagte ok

øvelse gør mester  - man skal også have pæn tålmodighed når man står og roder med det fondant der, forBiiiiiiiiiiiiib da også jeg var ved at blive skør da jeg skulle lave den rose hehe

Anmeld

13. januar 2012

Fenja09

Dianaaa skriver:

øvelse gør mester  - man skal også have pæn tålmodighed når man står og roder med det fondant der, forBiiiiiiiiiiiiib da også jeg var ved at blive skør da jeg skulle lave den rose hehe

Det vil jeg gerne tro - har også hørt at det bestemt ikke er det nemmeste at have med at gøre, men at det skulle være nemmere end marcipan. Tror min veninde laver det hele i marcipan - generelt kan det hurtigt blive nogle meget søde kager. Er ikke selv særlig pjattet med at spise dem, men synes det ser flot ud

Anmeld

13. januar 2012

Dianaaa

Fenja09 skriver:

Det vil jeg gerne tro - har også hørt at det bestemt ikke er det nemmeste at have med at gøre, men at det skulle være nemmere end marcipan. Tror min veninde laver det hele i marcipan - generelt kan det hurtigt blive nogle meget søde kager. Er ikke selv særlig pjattet med at spise dem, men synes det ser flot ud

nej man skal ikke have for meget af det ! syntes bare det ser flottere ud med fondant ? men det måske bare mig

Anmeld

14. januar 2012

Fenja09

Dianaaa skriver:

nej man skal ikke have for meget af det ! syntes bare det ser flottere ud med fondant ? men det måske bare mig

Det giver et tyndere "look" end marcipan og så kræver det nok meget øvelse, som du også har skrevet  Synes nu vores dåbskage blev ret god, trods det at min veninde aldrig havde lavet det før. I hvert fald ikke så stor og med alle de "pynteting".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.