Mor og Far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Zeus

Nu har Cajsa sagt begge ord inden for de sidste to dage, faktisk råbte hun "faaaar" nede  midt i Rema1000, da han kom gående hen imod os

Jeg bilder stadig mig selv ind, at det er tilfældigt, men nu ved vi da, at munden kan forme lige præcis de 2 ord "Storesøster" bliver nok en smule sværere, faktisk tror jeg slet ikke hun er klar over, at storesøster hedder Isabella, og ikke storesøster

Jo, og så kan hun sige

"ak" = "tak"
"mamamamamam" = "tørstig"
"urh" + et nik" = "ja"
"Ej" = "nej"
"Aj aj" = "ae" (katten)
"mimimimi" = ?

Og så forstår hun rigtig mange ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

twinboys

Zeus skriver:

Nu har Cajsa sagt begge ord inden for de sidste to dage, faktisk råbte hun "faaaar" nede  midt i Rema1000, da han kom gående hen imod os

Jeg bilder stadig mig selv ind, at det er tilfældigt, men nu ved vi da, at munden kan forme lige præcis de 2 ord "Storesøster" bliver nok en smule sværere, faktisk tror jeg slet ikke hun er klar over, at storesøster hedder Isabella, og ikke storesøster

Jo, og så kan hun sige

"ak" = "tak"
"urh" + et nik" = "ja"
"Ej" = "nej"
"Aj aj" = "ae" (katten)
"mimimimi" = ?

Og så forstår rigtig mange ord

uuuuhhhh kan selv huske da mine begyndte på deres ord...  det er så stort....

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

twinboys skriver:

Jeg synes især det er skægt med hende "ej".. Hvis vi leger et eller andet, fangeleg eller kildeleg, og hun ikke gider mere, så kigger hun bare op på os, og siger "ej" mens hun ryster på hovedet Og så er hun begyndt at svinge sin højre arm frem og tilbage oppe ved maven, når hun går

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

Indlæg sendt 2 gange

Anmeld

13. januar 2012

serinasmor

hvor er hun dygtig

og hvor bliver de hurtigt store ..

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

serinasmor skriver:

hvor er hun dygtig

og hvor bliver de hurtigt store ..

Alt for hurtigt

Anmeld

13. januar 2012

twinboys

Zeus skriver:

Jeg synes især det er skægt med hende "ej".. Hvis vi leger et eller andet, fangeleg eller kildeleg, og hun ikke gider mere, så kigger hun bare op på os, og siger "ej" mens hun ryster på hovedet Og så er hun begyndt at svinge sin højre arm frem og tilbage oppe ved maven, når hun går

Anmeld

13. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jo, og så kan hun sige

"ak" = "tak"
"urh" + et nik" = "ja"
"Ej" = "nej"
"Aj aj" = "ae" (katten)
"mimimimi" = ?

Og så forstår hun rigtig mange ord

Hvor er hun god!  Haha Isaballa er begyndt at sige "hov" når hun taber noget, ellers kan hun også de samme ord - og mmmmmmmmmaaaar for mor 

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Hvor er hun god!  Haha Isaballa er begyndt at sige "hov" når hun taber noget, ellers kan hun også de samme ord - og mmmmmmmmmaaaar for mor 

Cajsa siger også "Eeeeeeeeej", hvis der er et eller andet spændende, eller en chokolade på vej Og så er hun også begyndt at danse helt ud af det blå, hvis hun er i rigtig godt humør... Hvor er hun bare skæg

Hun er blevet vældig glad for at gå med os i hånden, både ude som inde, og har oplevet et par gange hvor jeg har lagt på gulvet, at hun så kommer over og hiver mig op i tøjet, fordi hun mener jeg skal gå et sted hen med hende... Eller hvis jeg sidder i sofaen, at hun kommer og tager mig i hænderne og hiver og slider, indtil jeg rejser op..

Der sker bare noget hele tiden

Anmeld

13. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Cajsa siger også "Eeeeeeeeej", hvis der er et eller andet spændende, eller en chokolade på vej Og så er hun også begyndt at danse helt ud af det blå, hvis hun er i rigtig godt humør... Hvor er hun bare skæg

Hun er blevet vældig glad for at gå med os i hånden, både ude som inde, og har oplevet et par gange hvor jeg har lagt på gulvet, at hun så kommer over og hiver mig op i tøjet, fordi hun mener jeg skal gå et sted hen med hende... Eller hvis jeg sidder i sofaen, at hun kommer og tager mig i hænderne og hiver og slider, indtil jeg rejser op..

Der sker bare noget hele tiden

Haha ja, det er så sødt når de danser, det har hun gjort herhjemme et nogle måneder nu - hun er helt vild når der er musik i baggrunden  Der er virkelig gang i dem nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.