Hvordan reagerede jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Gaia

To årige eller børn nær den alder, på at blive storesøster/storebror? Hvad kan man forvente? Noget man skal forberede sig på? Blev den store mere baby-agtig igen efter den lille nye var kommet eller hvordan tog de det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Lone Jakobsen

Gaia skriver:

To årige eller børn nær den alder, på at blive storesøster/storebror? Hvad kan man forvente? Noget man skal forberede sig på? Blev den store mere baby-agtig igen efter den lille nye var kommet eller hvordan tog de det? 

min ældste søn var 1½ sa han blev storebror.

han blev mere opmærksomheds krævende, ville gerne putte i arm og være baby, men ellers husker jeg ikke at der var noget. han var ho så lille da han blev storebror, så han vænnede sig hurtigt til den nye situation.

Anmeld

16. januar 2012

tinasmor

Min datter var godt nok lige fyldt 3 så der kan selvfølgelig godt være stor forskel. Men her har det været totalt fantastisk indtil nu (baby er 8 måneder) Der har ingen jaloxi været overhoved. Hun forguder lillesøster og skal altid lige give et tæppe, et stykke legetøj og sut.

Alle vores bekymrninger blev helst skudt i jorden. Jeg er dog ret sikker på at når søster begynder at kravle eller senere begynder at tage hendes legetøj (storesøster) så kommer balladen, da storesøster er ret "Det er MIT"- agtig. Men indtil nu, er vores bekymrninger være helt ubegrundede.

Anmeld

16. januar 2012

Gaia

tinasmor skriver:

Min datter var godt nok lige fyldt 3 så der kan selvfølgelig godt være stor forskel. Men her har det været totalt fantastisk indtil nu (baby er 8 måneder) Der har ingen jaloxi været overhoved. Hun forguder lillesøster og skal altid lige give et tæppe, et stykke legetøj og sut.

Alle vores bekymrninger blev helst skudt i jorden. Jeg er dog ret sikker på at når søster begynder at kravle eller senere begynder at tage hendes legetøj (storesøster) så kommer balladen, da storesøster er ret "Det er MIT"- agtig. Men indtil nu, er vores bekymrninger være helt ubegrundede.

Lyder lovende håber også vores datter vil reagerer positivt. Lidt nervøs er man jo altid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.