Sove med el. uden strømper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.942 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

RiUL

Hej piger

Har sådan nogle natdragter uden fødder i, er det nødvendigt at baby så har strømper på om natten? 

Vi har omkring 20 grader i vores soveværelse, og han har dyne på

Tænker bare om fusserne bliver "for" kolde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Lise

Min yngste søn sover med strømper på. Han er 22 mdr, og sover i alm nattøj uden fødder i. Han har få gange haft natdragt med fødder i på, og der giver jeg ham ikke strømper på.

Han smider dynen, og får iskolde fusser hvis han ingen strømper har på.

Anmeld

13. januar 2012

Maja_4000

Caroline har aldrig sovet med bare fødder , selvom hun er et varmt barn .. Jeg ved bare fra mig selv , at jeg HADER at have kolde fødder Derfor har hun altid noget på (:

Anmeld

13. januar 2012

RiUL

Maja_4000 skriver:

Caroline har aldrig sovet med bare fødder , selvom hun er et varmt barn .. Jeg ved bare fra mig selv , at jeg HADER at have kolde fødder Derfor har hun altid noget på (:

Det er også det jeg tænker, kolde fusser - nej tak..

- Men synes bare det er synd at han skal ha noget "stramt" om fusserne om natten

Anmeld

13. januar 2012

lycly

Min datter på snart 6 måneder sover med strømper. Men det er faktisk kun fordi at hun sparker dynen af, hvis hun har bare tæer Ellers så ville jeg ikke give hende strømper på, det er ikke nødvendigt synes jeg

Anmeld

13. januar 2012

Maja_4000

RiUL skriver:

Det er også det jeg tænker, kolde fusser - nej tak..

- Men synes bare det er synd at han skal ha noget "stramt" om fusserne om natten

Jeg synes nu ikke de er så stramme .. Caroline sparker dem i hvert fald tit af

Jeg sover selv med sokker på , hvis det er koldt , og jeg tænker ikke over det .. Så jeg synes ikke det er så slemt :b

Anmeld

13. januar 2012

Frøken J.

RiUL skriver:

Hej piger

Har sådan nogle natdragter uden fødder i, er det nødvendigt at baby så har strømper på om natten? 

Vi har omkring 20 grader i vores soveværelse, og han har dyne på

Tænker bare om fusserne bliver "for" kolde?

Rose sover oftest bare i langærmet body og så ikke andet. Jo, ble self Hun er et meeeega varmt barn, så hvis hun kommer i noget med ben eller fødder, bliver hun lynhurtigt svedig trods der er 19 grader i soveværelset. Og hun har lune fusser, når jeg tager hende op

Anmeld

13. januar 2012

Janni.

Ellers kan du overveje hygge sokker, de er bløde og varme - og strammer ingen steder. 

Anmeld

13. januar 2012

RiUL

Frøken J. skriver:

Rose sover oftest bare i langærmet body og så ikke andet. Jo, ble self Hun er et meeeega varmt barn, så hvis hun kommer i noget med ben eller fødder, bliver hun lynhurtigt svedig trods der er 19 grader i soveværelset. Og hun har lune fusser, når jeg tager hende op

Oliver sov også kun i body til at starte med, men han sparker dynen af overkroppen, og nogle gange var han iskold. Så vi gik over til natdragt

Men må prøve mig frem, han ligger både i dyne, med dyne på, så mon ikke han kan holde varmen

Anmeld

13. januar 2012

RiUL

Janni. skriver:

Ellers kan du overveje hygge sokker, de er bløde og varme - og strammer ingen steder. 

God idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.