afstemning. ville du bruge en amatør fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ville du bruge en amatør fotograf og hvad ville du give

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

773 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

lounika

jeg vil gerne høre om hvor mange der kunne været intercert i at få taget bilder af jeres guldklumper og jer selv  til billiger peneg..

det vil blive taget i privat hjem ( hos mig) da min søn stadi er lille

og i et hjemme foto studio

du vil ca få 100-300 bilder på en cd  ( uredigeret )eller medbragt usb samt få tilsendt et foto der er redigeret og fremkaldt i alm str op til a4 max.

hvad villd du give for det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

MelikkazMoar

lounika skriver:

jeg vil gerne høre om hvor mange der kunne været intercert i at få taget bilder af jeres guldklumper og jer selv  til billiger peneg..

du vil ca få 100-300 bilder på en cd  ( uredigeret )eller medbragt usb samt få tilsendt et foto der er redigeret og fremkaldt i alm str op til a4 max.

ham der plejer at kommeher  er er amatør men skide god,, han bruger 2 2½ time og så får jeg billederne på cd og 8 færdige billeder i A4 str. printet.. og jeg giver 400,-

Anmeld

15. januar 2012

FjolleTrold

Jeg har stemt blankt, men det er ikke fordi jeg ikke vil bruge en amatør. Det har vi nemlig gjort. Jeg vil bare ikke have billeder taget i et studio. Hun kom ud til os og tog billeder i haven - vi gav 600 kr. for 1½ time og 600 billeder, hvoraf der var en del redigeret.

Anmeld

15. januar 2012

Mille83

Jeg har intet imod at bruge en amatør fotograf, men vil gerne se hvad fotografen har lavet af billeder først hvis der skal betales penge 

Anmeld

15. januar 2012

M.O.A.R.

Er bestemt åben overfor "amatør"fotografer!

Jeg har stemt 200-300

Anmeld

15. januar 2012

Happiness

Det ville jeg godt kunne finde på.

Ville dog ikke give mere end 2-300 kr. Da jeg gav 579 for en prof fotograf med 26 redigerede billeder.

Anmeld

17. januar 2012

Sakris

Happiness skriver:

Det ville jeg godt kunne finde på.

Ville dog ikke give mere end 2-300 kr. Da jeg gav 579 for en prof fotograf med 26 redigerede billeder.

Wow det var billigt. Hvor fik du det?

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

lounika skriver:

Jep det ville jeg gerne ..

Men ville ikke gi mere end 2-300 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.