voksi aktiv sælges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.099 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

mrsminimus

Voksipose model aktiv sælges kom med et bud...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Sitrani

mrsminimus skriver:

Voksipose model aktiv sælges kom med et bud...

Hvad har du givet for den..? Og hvordan er standen..?

Anmeld

13. januar 2012

mrsminimus

STN skriver:

Hvad har du givet for den..? Og hvordan er standen..?

har fået den så ved det ikke 100 %... den er helt ny har aldrig været brugt... og har den orginale pose til den...

Anmeld

14. januar 2012

Sitrani

har fået den så ved det ikke 100 %... den er helt ny har aldrig været brugt... og har den orginale pose til den...

Ok. Lyder godt.
Kunne meget vel være superinteresseret Vi får jo snart børnepenge, og hvis det blir koldere i vejret end det er nu, skal min pige ha noget varmere at sov i udenfor...

Ved ikke hvad sådan en koster fra ny, men har du en mindstepris eller hvad tænker du..? 700,- plus porto..? Mener jeg har set en voksipose til 1400,- Men er den med plade eller er det kun selve posen?

Anmeld

14. januar 2012

mrsminimus

STN skriver:

Ok. Lyder godt.
Kunne meget vel være superinteresseret Vi får jo snart børnepenge, og hvis det blir koldere i vejret end det er nu, skal min pige ha noget varmere at sov i udenfor...

Ved ikke hvad sådan en koster fra ny, men har du en mindstepris eller hvad tænker du..? 700,- plus porto..? Mener jeg har set en voksipose til 1400,- Men er den med plade eller er det kun selve posen?

mener dem der har købt den til os gav 1000,- for dem... men syntes prisen lyder fin så det kan vi godt sige hvor i landet er du fra det er jo ikke sikkert det er nødvendigt at sende...

Anmeld

14. januar 2012

mrsminimus

STN skriver:

Ok. Lyder godt.

nej der er ikke sådan en plade til....

Anmeld

15. januar 2012

Sitrani

mrsminimus skriver:

mener dem der har købt den til os gav 1000,- for dem... men syntes prisen lyder fin så det kan vi godt sige hvor i landet er du fra det er jo ikke sikkert det er nødvendigt at sende...

Ok.. Jeg bor i svendborg Men ska lige tænke over det......

Anmeld

15. januar 2012

mrsminimus

STN skriver:

Ok.. Jeg bor i svendborg Men ska lige tænke over det......

jeg bor i ringe så det ikke sikkert porto er nødvendigt hvis det er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.