Det er da lidt til grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

An&Jo

Jeg er lige blevet ansøgt af en på facebook igen som har slettet mig førhen.. Hun har ansøgt igen efter at hun har fundet ud af at jeg er blevet gravid igen, synes da det er lidt til grin, at hun nu vil være venner med mig igen for at snage i graviditeten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Ayasmor

ja facebook er desværre ofte for nogen den største sladdertaske.. Dog kan man da trække lidt på smilebåndet over hendes ustyrlige nysgerrighed

Anmeld

13. januar 2012

An&Jo

Ayasmor skriver:

ja facebook er desværre ofte for nogen den største sladdertaske.. Dog kan man da trække lidt på smilebåndet over hendes ustyrlige nysgerrighed

haha, ja det er rigtigt..

Men hvor latterligt er det lige?? Hun har læst det et andet sted, og så ansøger hun da lige på facebook igen..

Anmeld

13. januar 2012

maria_wlt

An&Jo skriver:

Jeg er lige blevet ansøgt af en på facebook igen som har slettet mig førhen.. Hun har ansøgt igen efter at hun har fundet ud af at jeg er blevet gravid igen, synes da det er lidt til grin, at hun nu vil være venner med mig igen for at snage i graviditeten..

Bare sig ja tak og så sæt hende til bekendt med begrænset adgang .. Kan man jo nu :p

Anmeld

13. januar 2012

An&Jo

maria_wt skriver:

Bare sig ja tak og så sæt hende til bekendt med begrænset adgang .. Kan man jo nu :p

haha, ja det er selvfølgelig rigtigt.. men ville begrænse hendes adgang fra det hele, så jeg faktisk kun stod på vennelisten, så gider egentlig ikke..

Anmeld

13. januar 2012

maria_wlt

An&Jo skriver:

haha, ja det er selvfølgelig rigtigt.. men ville begrænse hendes adgang fra det hele, så jeg faktisk kun stod på vennelisten, så gider egentlig ikke..

Hun er det vi kalder en KOST herhjemme 

Anmeld

13. januar 2012

Frk.S

Fuck, hvor mærkeligt. Folk har altså nogle underlige interesser nogle gange.

Anmeld

13. januar 2012

An&Jo

maria_wt skriver:

Hun er det vi kalder en KOST herhjemme 

haha..

Måske jeg skulle tage den slags påtale i brug herhjemme os..

Anmeld

13. januar 2012

An&Jo

Frk.S skriver:

Fuck, hvor mærkeligt. Folk har altså nogle underlige interesser nogle gange.

ja det må man sige de har.. :O

Anmeld

13. januar 2012

2721

Det er da til at grine af, for nøj hvor hun dum at tro hun kan slippe afsted med den, jeg syntes nu det kunne være sjovt at du godkendte hende og så begrænsede hende HELT, sikke en laaaaang næse hun ville sidde med, måske det kunne være hende en lærestreg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.