Børnefamilieydelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Shoppingmor

Er der nogle af jer som har styr på om der var kommet loft over børnefamilieydelsen, eller om det var blevet taget af bordet igen?

Vi har en baby, en på 3 og en på 6, så hvis der er et loft over udbetalingen, kommer det vel til at få betydning for os i år...

Kh fra Shoppingmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg mener, at den er taget væk igen fra 1/1-2012

Anmeld

13. januar 2012

MorTil4<3

Shoppingmor skriver:

Er der nogle af jer som har styr på om der var kommet loft over børnefamilieydelsen, eller om det var blevet taget af bordet igen?

Vi har en baby, en på 3 og en på 6, så hvis der er et loft over udbetalingen, kommer det vel til at få betydning for os i år...

Kh fra Shoppingmor

de har vist fjernet loftet fuldkommen efter hvad jeg kan forstå hehe

så er det vist kun de rige der får loft på eller noget , ihvertfald det de snakker om

Anmeld

13. januar 2012

Shoppingmor

Ok, det er også havd min mand mener - at loftet vist er afblæst igen pr. 1/1 2012, men jeg synes ikke at jeg kan finde noget om det nogle steder??? På de officielle sider, står der stadig hele den smøre om overgangsydelser, loft på osv. som der stod sidste år...

Hmm, man må jo vente og se hvad der sker her d. 20/1

I så fald at der ER loft på, mister vi lige knap 5.500 herhjemme i år...

Anmeld

13. januar 2012

Krussedulle

Shoppingmor skriver:

Kh fra Shoppingmor

Jamen det skulle være fjernet igen, fra 1/1 2012 ... Har jeg bla lige læst i en artikel som er 4 dage gammel

Anmeld

13. januar 2012

Shoppingmor

Krussedulle skriver:

Jamen det skulle være fjernet igen, fra 1/1 2012 ... Har jeg bla lige læst i en artikel som er 4 dage gammel

Ok, det lyder da super

Anmeld

13. januar 2012

Krussedulle

Shoppingmor skriver:

Ok, det lyder da super

Ja, det håber jeg da .. De har bare ikke redigeret det på nettet endnu (så vidt jeg har set) , der står menlig at loftet er 35125,- ca.. .... Men det ER fjernet

Anmeld

13. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det blev vedtaget d.21/12-11 at loftede over børnefamilieydelsen blev fjernet pr. 1/1-12.

Anmeld

13. januar 2012

Shoppingmor

Tak for svar allesammen

Anmeld

13. januar 2012

Chraz

her er et link til nogen af de ting der er blevet vedtaget

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1977657

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.