Hej.
Øv jeg har det bare SÅ svært for tiden. Jeg er 85 % sikker på jeg vil skilles fra min mand. Jeg føler mig ikke lykkelig i vores ægteskab mere, jeg er alene om så meget og jeg synes ikke han deltager nok i vores børns liv. Jeg ved han godt selv ved han er en dårlig far og mand. Men synes kun han kæmper meget lidt for at prøve at forbedre sig.
Vi har været sammen i 10 år og gift i 3 i år. Og vi var meget unge da vi fandt sammen, og jeg føler vi er vokset fra hinanden.
Jeg føler jo selv jeg har truffet beslutningen men hvor fanden hvor er det svært at gøre den til virkelighed. Især også når der er børn indblandet, jeg ved jeg kommer til at smadre hans liv, men ved jo også jeg ødelægger mit eget hvis jeg bliver.
Han har en depration og derfor har han det heller ikke nemt, men nu har jeg bare brugt den undskylding de sidste 5 år når der har været knas eller været noget han ikke ville eller magtede. Jeg kan ikke blive ved finde undskyldninger for ham over hvorfor han ikke er med eller hvorfor han ikke gider evt lave noget med vores børn.
Børnene er 5 mdr og 3 ½ år i sær den store frygter jeg for vil få det svært ved min beslutning. Synes det hele er meget svært og ved ikke om min beslutning er den forkerte.
Anmeld