Områdefagsprøven på SSA udd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Findusinde

Jeps.. Det var det jeg var til i går... Jeg var hamrende nervøs, var oppe i pædagogik med psykologi... Og alle fik skide gode karakter.. Jeg var den 3 sidste der skulle ind.. Og fandme om jeg ikke kom ud med et 12 tal!! Det havde jeg ikke i min vildeste fantasi regnet med!  

Så nu mangler jeg "Bare" den store prøve i første uge af feb.. Så kan jeg kalde mig SSA Det blir SÅ fedt at blive færdig!

HA en fantastisk weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Pia

Det er så skide sejt søde..
Super flot og endnu engang tillykke..

Jeg kan da kun håber at jeg bare kan kravle over et 7 tal i dag..
Du er så skide sej og til den sidste eksamen sparker du også røv for vildt, vent du bare og se....

Kæmpe knus her fra.

Anmeld

13. januar 2012

Findusinde

Pia skriver:

Det er så skide sejt søde..
Super flot og endnu engang tillykke..

Jeg kan da kun håber at jeg bare kan kravle over et 7 tal i dag..
Du er så skide sej og til den sidste eksamen sparker du også røv for vildt, vent du bare og se....

Kæmpe knus her fra.

Årh tusind tak smukke!

Du skal nok klare den i dag!! Det er jeg ik et øjeblik i tvivl om!! Jeg kommer op på skolen og spytter efter dig!!

Anmeld

13. januar 2012

Kloster

Hold da op... STORT tillykke med det...

Jeg var også oppe i pæd/psyk (ælllsker det fag...) Jeg fik 10 og var total glad...

Anmeld

13. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Findusinde skriver:

Jeps.. Det var det jeg var til i går... Jeg var hamrende nervøs, var oppe i pædagogik med psykologi... Og alle fik skide gode karakter.. Jeg var den 3 sidste der skulle ind.. Og fandme om jeg ikke kom ud med et 12 tal!! Det havde jeg ikke i min vildeste fantasi regnet med!  

Så nu mangler jeg "Bare" den store prøve i første uge af feb.. Så kan jeg kalde mig SSA Det blir SÅ fedt at blive færdig!

HA en fantastisk weekend!

Stort tillykke

Anmeld

13. januar 2012

Findusinde

Tusind tak piger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.