Han vil ud sendes hva nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har ikk styr på alle de fine betegnelser ind ved militæret men jeg ved da hvad det handler om efter en forklaring.

Jeg ha altid gået og sagt at han skal leve sin drøm også derinde hvis han vil. Og selvom vi ikk længre er sammen kom det som et chok

Han spurgte her til aften efter en lille by tur med de andre om jeg ville blive sur over hvis han gik videre der inde efter sin værnepligt og vil blive ud sendt. Nej, jeg vil ikk blive sur men hva så?

Vi blev enig om at alle beslutning blir overlagt til mig det vil sig det er mig som vælger evt børnehave skift, læge beslutning m.m.

Og vi har også snakket om han vil ku bo hos os med eget værelse da vi som kærester ikke funger men som venner/samboende og han ikk vil være så meget hjemme alligevel. Og han betaler selvfølgelig for det.

Men er det helt forkert at vælge sådan?? Eller er det ikk meget godt at mor og far stadig bor sammen og hun har os begge?

Er der andre der kan fortælle lidt om deres erfaring med ud sendte?

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg har ikk styr på alle de fine betegnelser ind ved militæret men jeg ved da hvad det handler om efter en forklaring.

Jeg ha altid gået og sagt at han skal leve sin drøm også derinde hvis han vil. Og selvom vi ikk længre er sammen kom det som et chok

Han spurgte her til aften efter en lille by tur med de andre om jeg ville blive sur over hvis han gik videre der inde efter sin værnepligt og vil blive ud sendt. Nej, jeg vil ikk blive sur men hva så?

Vi blev enig om at alle beslutning blir overlagt til mig det vil sig det er mig som vælger evt børnehave skift, læge beslutning m.m.

Og vi har også snakket om han vil ku bo hos os med eget værelse da vi som kærester ikke funger men som venner/samboende og han ikk vil være så meget hjemme alligevel. Og han betaler selvfølgelig for det.

Men er det helt forkert at vælge sådan?? Eller er det ikk meget godt at mor og far stadig bor sammen og hun har os begge?

kram

Tja, min kæreste har trukket frinummer, men mine forældre boede sammen flere måneder efter deres skilsmisse fordi min far ikke var meget hjemme (min mor fik huset), og det gik fint, og som barn sker der ikke noget ved det, hvis altså mor og far kan sluge nogle kameller ... I hvert fald så børnene ikke mærker noget til det, heller ikke en ubehagelig stilhed 

Anmeld

12. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

kram

Først og fremmest - det er tisse svært at komme på kontrakt i militæret pt så lad være med at frygt for meget endnu dernæst så husk hvis I bor sammen så er du IKKE berettiget til friplads mm for så er du i det offentlige ikke enlig

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Vi er godt klar over at tilskuden fra falder vi har boet sammen før og ved hvad vi ca har at forvente

Anmeld

12. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Vi er godt klar over at tilskuden fra falder vi har boet sammen før og ved hvad vi ca har at forvente

Hvad vil du så præcis vide??? Militæret skære pt ned på alt og skriver megetFå kontrakter - min mand er prof soldat på K35 og selv jeg kan mærke i min hverdag hvordan tingene er skerpet til derinde for de sidste 6 mdr bare

Anmeld

12. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Og angående udsendte så er der ikke så meget at sige andet end det er pisse hårdt og opslidende men man finder sine rutiner inde for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.