Skal til 2x18 års, hjæælp. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Benjamins'mor

Godaften de damer, piger, kvinder osv.

Ja, som overskriften siger, skal jeg på lørdag til 2x18 års fødselsdag ved 1 veninde og hendes veninde. De holder det på et diskotek

Man skal så have en gave med til sin værtinde, hvilket jo er min veninde, gaven må ikke være for dyr, men heller ikke for billig hvis i forstår hvad jeg mener, men jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal give hende. Har i nogle gode ideér?

Og så har jeg i julegave fået gavekort til H&M og skal derfor ud og købe en ny kjole imorgen, som så også kan bruges på lørdag, jeg skal have rød læbestift på og rød neglelak og overvejer at købe nogle røde stiletter, men skal kjolen så være rød eller sort?

Og ville det se dumt ud hvis jeg også havde øjenskygge på? Og hvis ikke hvad farve ville så passe?

Og har i nogle forslag til hvordan jeg skal have mit hår?
Mit hår er nu en mørkrød farve, går 10 cm længere end skuldrene og jeg har lidt bølger i håret.

Sorry for så mange spørgsmål, men har aldrig rigtigt gået op i at skulle i byen og slet ikke efter vi har fået Benjamin, og jeg har slet og aldrig været til sådan en fødselsdagsfest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

trunte89

Helt klart sort kjole hvis pynt og andet skal være rødt

Anmeld

12. januar 2012

MelikkazMoar

Benjamins'mor skriver:

Godaften de damer, piger, kvinder osv.

Ja, som overskriften siger, skal jeg på lørdag til 2x18 års fødselsdag ved 1 veninde og hendes veninde. De holder det på et diskotek

Man skal så have en gave med til sin værtinde, hvilket jo er min veninde, gaven må ikke være for dyr, men heller ikke for billig hvis i forstår hvad jeg mener, men jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal give hende. Har i nogle gode ideér?

Og så har jeg i julegave fået gavekort til H&M og skal derfor ud og købe en ny kjole imorgen, som så også kan bruges på lørdag, jeg skal have rød læbestift på og rød neglelak og overvejer at købe nogle røde stiletter, men skal kjolen så være rød eller sort?

Og ville det se dumt ud hvis jeg også havde øjenskygge på? Og hvis ikke hvad farve ville så passe?

Og har i nogle forslag til hvordan jeg skal have mit hår?
Mit hår er nu en mørkrød farve, går 10 cm længere end skuldrene og jeg har lidt bølger i håret.

Sorry for så mange spørgsmål, men har aldrig rigtigt gået op i at skulle i byen og slet ikke efter vi har fået Benjamin, og jeg har slet og aldrig været til sådan en fødselsdagsfest.

det med gaven, den er svær

hvis du skal have røde acceroies, skal du have sort kjole og evt. glimmer øjenskygge.. og så streg

og måske du skal krølle dit hår ?

Anmeld

12. januar 2012

Benjamins'mor

trunte89 skriver:

Helt klart sort kjole hvis pynt og andet skal være rødt

Også min tanke, men blev bare i tvivl. Mange tak for svar.

Vil det være pænest med bare ben eller kan jeg godt tillade mig at tage leggins på?

Anmeld

12. januar 2012

Benjamins'mor

MelikkazMoar skriver:

det med gaven, den er svær

hvis du skal have røde acceroies, skal du have sort kjole og evt. glimmer øjenskygge.. og så streg

og måske du skal krølle dit hår ?

Mange tak for svar, ja den med gaven er svær, men finder nok på noget imorgen.

Mit hår er meget svært at krølle, men jeg kan prøve mig frem imorgen. Og ja, tænker også det vil være pænest med sort kjole, men blev bare i tvivl.

Anmeld

12. januar 2012

trunte89

Benjamins'mor skriver:

Også min tanke, men blev bare i tvivl. Mange tak for svar.

Vil det være pænest med bare ben eller kan jeg godt tillade mig at tage leggins på?

Jeg ville synes bare ben eller sorte strømpebukser af en art.

Anmeld

12. januar 2012

Benjamins'mor

trunte89 skriver:

Jeg ville synes bare ben eller sorte strømpebukser af en art.

Jeg har nogle sorte leggins/gemacher jeg plejer at have på, det ved jeg ikke om jeg kan?

Anmeld

12. januar 2012

Timse

Bare ben eller strømpebukser, ikke leggins god tur

Anmeld

12. januar 2012

trunte89

Benjamins'mor skriver:

Jeg har nogle sorte leggins/gemacher jeg plejer at have på, det ved jeg ikke om jeg kan?

Altså hvis det var mig ville jeg tage strømpebukser eller bare ben. Bryder mig ikke om, at det skiller ved foden (eller hvor legginsne slutter) hvertfald ikke hvis det er med stiletter

Anmeld

13. januar 2012

***S***

Gave til veninden: Gavekort til matas, creme, make up, et lille smykke, fin bluse...

Tøjet: Sort kjole, hvis alt andet er rødt.  Og ikke leggings..

Din makeup og hår: Hvis du kan, kan du lave smokey eyes..  Synes jeg ser pænt ud. Ellers kan du lave din make up neutralt.

Dit hår, kunne du krølle op, så du får de lange bløde krøller!

Rigtig god fest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.