postdanmark - pakke i stykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

LotteN

Jeg har købt et flexi bath over facebok og hun har så lige skrevet følgende til mig:

Hej Lotte.
Jeg har lige fået pakken retur, med en rift i siden. Ved ikke lige hvad der er gået galt. Men ville så pakke den om, og kan se at der nu mangler proppen, så vandet ikke ryger ud.:-( Øv.. Det er nu anden oplevelse med PostDk, der er dårlig.
Jeg ved ikke lige hvad vi så gør?
Mvh Maria

plejer postdanmark virkelig at sende pakken retur til afsender, når en pakke går i stykker og nogen der ved hvordan man er stillede i sådan en situation - er der intet forsikring ?

nogen der ved om man kan købe en prop i ønskbørn eller babysam?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

132319

Mine ungers far har også oplevet for nylig at en pakke blev sendt retur, uden at han havde fået besked om at den var kommet, altså han havde ingen pakkeseddel fået 

Mht. at den er gået i stykker, så skal postdanmark erstatte den hvis den er sendt som en pakke.

Jeg købte en Playtray til en Trip Trap stol som gik i stykker i fragten og da fik jeg alle pengene retur

Anmeld

12. januar 2012

LotteN

132319 skriver:

Mine ungers far har også oplevet for nylig at en pakke blev sendt retur, uden at han havde fået besked om at den var kommet, altså han havde ingen pakkeseddel fået 

Mht. at den er gået i stykker, så skal postdanmark erstatte den hvis den er sendt som en pakke.

Jeg købte en Playtray til en Trip Trap stol som gik i stykker i fragten og da fik jeg alle pengene retur

men nåede du så at vise det inden pakken var blevet åbnet? jeg er nemlig i tvivl om afsender har taget noget billeder eller noget af pakken...

Anmeld

12. januar 2012

132319

LotteN skriver:

men nåede du så at vise det inden pakken var blevet åbnet? jeg er nemlig i tvivl om afsender har taget noget billeder eller noget af pakken...

Nej, jeg gik blot ned med den og viste at den var gået i stykker og så skulle jeg udfylde en seddel med info om hvordan den var pakket ind osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.