afstemning ang afstemninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvorfor svarer du/svarer du ikke på afstemninger?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

407 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

HelleBelle

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

HelleBelle

Ja hvorfor læser du og stemmer ikke?????? Forstår det ikke???

Anmeld

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg stemmer, hvis spørgsmålet relaterer til mig. Men jeg kan jo af gode grunde ikke svare på, hvornår jeg fødte 4. gang eller lignende spørgsmål. Det er dog ikke så ofte, jeg uddyber svaret. Det kommer igen an på emnet

Anmeld

12. januar 2012

Clisolka

Jeg svarer gerne på en afstemning - de er så hyggelige, og kommer med en kommentar 

Anmeld

12. januar 2012

M (:

Jeg svarer, hvis det er et spørgsmål, hvortil jeg har noget at bidrage med.. Hvis jeg ikke har noget svar der passer stemmer jeg blankt. F.eks. i afstemninger som "hvor mange dage gik du over tid?" i og med at jeg hverken er mor eller gravid (:

Anmeld

12. januar 2012

Muhmi

................ Buuuh jeg er træt... Sorry

Anmeld

12. januar 2012

Muhmi

Og nogle gange er man så træt at man misforstår spørgsmålet...

Tadaaa, det er sådan noget jeg kan bare... Nå men er næsten ALDRIG for doven til at klikke, men nogle gange klikker jeg blankt hvis det emne ikke vedrører mig, men stadig er nysgerrig og det er man jo

Anmeld

12. januar 2012

Fenja09

Giver mit besyv med, hvis jeg mener det er noget af interesse eller noget jeg godt kan svare på. Nogle gange er det jo umuligt at stemme, hvis det er ting man ikke kan relatere til af forsk. årsager. Det er sjældent jeg stemmer, hvis det handler om f.eks hvor vidt folk skal få en abort eller gå fra deres kæreste. Det synes jeg slet ikke at jeg kan tage stilling til ud fra 10 linier og en afstemning.

En anden ting kunne være om noget man endnu ikke har oplevet eller har erfaring med.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.