undrer mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

HelleBelle

Når jeg læser en tråd med en afstemning svarer jeg ALTID, så jeg undrer mig meget over at se hvor mange der læser sådan en tråd uden at stemme, Hvorfor stemmer du /stemmer du ikke?

Var jo nødt til at lave en afstemning til denne tråd men har ikke fantasi til at skrive så mange svarmuligheder, da det jo virkelig undrer mig......

Så begrund gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

HelleBelle

HelleBelle skriver:

Når jeg læser en tråd med en afstemning svarer jeg ALTID, så jeg undrer mig meget over at se hvor mange der læser sådan en tråd uden at stemme, Hvorfor stemmer du /stemmer du ikke?

Var jo nødt til at lave en afstemning til denne tråd men har ikke fantasi til at skrive så mange svarmuligheder, da det jo virkelig undrer mig......

Så begrund gerne.

ups glemte afstemningen FLOT.......

Anmeld

12. januar 2012

Frk-Lotusblomst

HelleBelle skriver:

Så begrund gerne.

Jeg svarer/stemmer hvis jeg finder det relevant.

Nogen gange stemmer jeg kun, andre gange både stemmer og skriver et indlæg og ellers så gør jeg ingen af delene.

Jeg læser rigtig mange tråde og svarer de fleste, men jeg læser også tråde der ikke har noget at gøre med noget jeg kan relaterer mig til eller ved noget om og så ser jueg det ikke nødvendigt at komme med en 50/50 stemme.

Anmeld

12. januar 2012

ano14316

Jeg stemmer næsten altid, da det jo er noget af det nemmeste, og det hjælper folk i deres spørgsmål.

De eneste grunde til at jeg engang i mellem ikke stemmer, er enten fordi, at der ikke er en svar mulighed der passer til mig, eller fordi jeg ikke kan tage stilling til spørgsmålet.

Anmeld

12. januar 2012

MariaKyedDK

HelleBelle skriver:

Så begrund gerne.

Jeg stemmer aldrig i dem, HVIS der ikke er nogle svarmuligheder som jeg kan sætte mit kryds ved.

men hvis det er noget jeg sagtens kan sætte min afstemning ved og det er noget jeg finder relevant og kan stå inde for, jamen så stemmer Jeg

Anmeld

12. januar 2012

Fenja09

Jeg stemmer som regel altid, hvis emnet interessere mig og jeg har en mening om emnet. Det er så ikke altid at jeg knytter en kommentar til afstemningen - smider en stemme og smutter videre, hvis jeg ikke har yderligere at sige.

/Fenja

Anmeld

12. januar 2012

lycly

Jeg stemmer altid. Men hvis det er en afstemning der omhandler noget jeg ikke forstand på, så stemmer jeg ikke. For så får personen jo ikke et troværdigt resultat

Anmeld

12. januar 2012

Clisolka

ano14316 skriver:

Jeg stemmer næsten altid, da det jo er noget af det nemmeste, og det hjælper folk i deres spørgsmål.

De eneste grunde til at jeg engang i mellem ikke stemmer, er enten fordi, at der ikke er en svar mulighed der passer til mig, eller fordi jeg ikke kan tage stilling til spørgsmålet.

Det er det samme hos mig  Jeg stemmer gerne hvis det er relevant, og for at hjælpe trådstarter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.