Nøøøj hvor kan jeg blive sur når jeg ser det program ! 
Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at jeg i folkeskolen, selv havde problemer med autoiteter, men jeg føler virkelig med hende pigen, når hun ligger der og bliver holdt fast, og bliver drevet længere og længere ud i et raserianfald ! 
Jeg blev mobbet rigtig grusomt i folkeskolen, helt fra jeg startede, og til jeg startede på efterskole i 8. Jeg fik en meget meget eksplosivt temperament og det hele kulminerede med at jeg kylede en stol ud igennem et vindue i 3 klasse.
Jeg fik spykologhjælp og jeg lærte stille og roligt at styre mit temperament ! Det skal siges at jeg ikke har ADHD eller sådan nogle ting, men jeg havde virkelig problemer med autioteter.
Det har resulteret i at, jeg idag har meget svært ved hvis der er nogen der bruge pædagogiske metoder på mig, det sker jo nærmest ikke, da jeg jo idag er voksen, har formet mit liv og ingen problemer har med mit temperament idag.
Men når jeg så ser unge mennesker, blive behandlet på den måde ! så bobler det virkelig inden i mig ! Hvordan kan de finde på at sige at de bruger sådanne metoder for at lære de unge at vold ikke er vejen frem ?! Det er da noget af det mest dobbeltmoralske jeg længe har hørt !
Bliver nok sur, fordi jeg kan se mig selv i hende, da jeg var i hendes alder, og jeg idag ved, at jeg ved hjælp af helt andre IKKE fysiske metoder er kommet SÅ stærk ud på den anden side, og at jeg idag har lært noget og fået viden jeg kan tage med videre i livet og lære mine egne børn !
Hvad synes I om deres metoder på det sted ? 
Anmeld