Muriels Bryllup - nogle der så den i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

LLN

Jeg faldt i søvn fra de sidste 5-10 minutter. Nogle der kan fortælle hvad der sker efter Muriel og veninden som er blevet lam sidder i bilen på vejen tilbage til Sidney?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Dot D

Så den desværre ikke, men jeg HADER, når det sker. Ikke at få slutningen med øv. 

Håber virkeligt, at der er en, der kan hjælpe dig

Anmeld

12. januar 2012

LLN

Dot D skriver:

Så den desværre ikke, men jeg HADER, når det sker. Ikke at få slutningen med øv. 

Håber virkeligt, at der er en, der kan hjælpe dig

Ja det er rigtig irriterende. Jeg skulle aldrig være gået i seng i den sidste pause for at se den færdig.

Anmeld

12. januar 2012

Ayasmor

Som jeg husker, så sluttede den med at de sad der i taxien og sagde farvel til de forskellige ting i byen, for så til sidst at sige farvel til byen (bynavnet) i kor..

Anmeld

12. januar 2012

LLN

Ayasmor skriver:

Som jeg husker, så sluttede den med at de sad der i taxien og sagde farvel til de forskellige ting i byen, for så til sidst at sige farvel til byen (bynavnet) i kor..

Tusind tak for det - så fik jeg alligevel det hele med - husker bare ikke at jeg så rulleteksterne. Nu har jeg gået hele dagen og spekuleret på hvordan den endte.

Anmeld

12. januar 2012

Ayasmor

LLN skriver:

Tusind tak for det - så fik jeg alligevel det hele med - husker bare ikke at jeg så rulleteksterne. Nu har jeg gået hele dagen og spekuleret på hvordan den endte.

selvtak.. nej det er bare heller ikke sjovt når man mangler slutningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.