Afskedsgave til mandlig pædagogmedhjælper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

132319

Min datters YNGLINGS pædagogmedhjælper skal ud og rejse i 4½ måned pr. 1. februar og det er ikke sikkert at han kommer tilbage 

Øv, vi har været SÅ glade for ham, han er virkelig fantastisk men sådan er det jo

Jeg vil gerne købe en lille ting til ham, fra hende for at vise hvor stor pris vi har sat på hans arbejde i vuggestuen.

Havde det været en ung pige, havde jeg købt blomster men jeg har på fornemmelsen at en ung gut på 22 år, ikke ville synes det var det mest fantastiske at få

Han skal til Asien og rejse så jeg tænker måske en rejsebog af en slags? 

Kom endelig med gode forslag til hvad jeg ellers kan finde på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Nadia&Daniel

132319 skriver:

Min datters YNGLINGS pædagogmedhjælper skal ud og rejse i 4½ måned pr. 1. februar og det er ikke sikkert at han kommer tilbage 

Øv, vi har været SÅ glade for ham, han er virkelig fantastisk men sådan er det jo

Jeg vil gerne købe en lille ting til ham, fra hende for at vise hvor stor pris vi har sat på hans arbejde i vuggestuen.

Havde det været en ung pige, havde jeg købt blomster men jeg har på fornemmelsen at en ung gut på 22 år, ikke ville synes det var det mest fantastiske at få

Hvad med en rejsebog med en personlig hilsen i??

Anmeld

12. januar 2012

Gittemor09

132319 skriver:

man kan jo få de der rejsebøger om landene... så tænker at bogen om Asien da nok ville være et hit... og så en personlig hilsen i fra jer så hver gang han læser tænker han på jeres datter

Anmeld

12. januar 2012

Gittemor09

Nadia&Daniel skriver:

to sjæle en tanke

Anmeld

12. januar 2012

Nadia&Daniel

Gittemor09 skriver:

to sjæle en tanke

Anmeld

12. januar 2012

.....

Gittemor09 skriver:

man kan jo få de der rejsebøger om landene... så tænker at bogen om Asien da nok ville være et hit... og så en personlig hilsen i fra jer så hver gang han læser tænker han på jeres datter

Ville faktisk skrive det samme!

Anmeld

12. januar 2012

132319

Nadia&Daniel skriver:

Åhh ja, sød idé 

Anmeld

12. januar 2012

132319

Gittemor09 skriver:

Fantastisk idé, så må vi bare håbe at han ikke har den i forvejen

Anmeld

12. januar 2012

132319

Strawberry skriver:

Ville faktisk skrive det samme!

Anmeld

12. januar 2012

Gittemor09

132319 skriver:

Fantastisk idé, så må vi bare håbe at han ikke har den i forvejen

det har han ikke for det er kun jer der kan give ham en med jeres personlige hilsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.