Såååå flot Carina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Carina1977

Ja jeg har jo fået købt en bord-opvaskemaskine for noget tid siden....eller dvs. min mor lagde ud for mig, og jeg betaler hende, når børnepengene kommer hehe  og den fik jeg så monteret idag. Jeg var så desværre så dum at lade min søn skrue en af slangerne på, med det resultat at jeg havde en kæmpe sø ude i mit køkken. Når jeg lige får fat i en stærk mand, skal jeg havde ham til at hive komfuret ud, for der er helt sikkert vand omme bagved den også, idet at der sev vand væk derfra også. Og så håber jeg på nul vandskader. Skulle der være sket skader i mit køkken, ja så har jeg bare lært det på den hårde og dyre måde  

Nå, men jeg fik da skruet slangerne af maskinen, og derefter skruet dem rigtig stramt på og sikrede mig at de sad som de skulle. Og heldigvis fungerede det som det skulle her anden gang, hvor mor her ordnede det hele selv  Lidt handywoman er man vel  Har også præsteret at begive mig ud i at bruge en boremaskine. Har ellers altid set sådan en tingest, som min allerværste fjende 

Men altså....en happy ending indtil videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

JulieE

He he he... Kunne ikke lade være med at smile lidt  Håber ikke der er sket flere skader 

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Hehe

Men altså Tillykke med din bordopvasker!!! Det er bare totalt YAY med opvaskemaskine.

Anmeld

12. januar 2012

Carina1977

JulieE skriver:

He he he... Kunne ikke lade være med at smile lidt  Håber ikke der er sket flere skader 

Hehe jeg kan også grine af det nu....men da jeg stod og skulle gøre rent efter det, der var jeg mægtig træt af det hehe 

Jeg var ret spændt på om der kom endnu en sø, da jeg satte maskinen igang igen, men heldigvis er alt som det skal være nu 

Anmeld

12. januar 2012

Carina1977

Zafir skriver:

Hehe

Men altså Tillykke med din bordopvasker!!! Det er bare totalt YAY med opvaskemaskine.

Jaa det er så fedt og nyder at jeg slipper for at vaske op for fremtiden  Det er jo kun en lille opvaskemaskine (6 kuverter), men når vi kun er Mark og jeg, så er den perfekt  men det vigtigste....jeg slipper for opvasken og den er praktisk i størrelse.

Og så kostede den i øvrigt kun 1000 kr og den er spritny 

Anmeld

12. januar 2012

JulieE

Carina1977 skriver:

Hehe jeg kan også grine af det nu....men da jeg stod og skulle gøre rent efter det, der var jeg mægtig træt af det hehe 

Jeg var ret spændt på om der kom endnu en sø, da jeg satte maskinen igang igen, men heldigvis er alt som det skal være nu 

Det er en af de historier, som bare er så trælse, når man står i det, men bagefter er det en meget sjov historie 

Godt det ikke blev til flere søer og tillykke med husslaven 

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Carina1977 skriver:

Jaa det er så fedt og nyder at jeg slipper for at vaske op for fremtiden  Det er jo kun en lille opvaskemaskine (6 kuverter), men når vi kun er Mark og jeg, så er den perfekt  men det vigtigste....jeg slipper for opvasken og den er praktisk i størrelse.

Og så kostede den i øvrigt kun 1000 kr og den er spritny 

Jeg havde en til 4 kuverter... Og eeeeeeelskede den hehe.
Jeg har en 'rigtig' størrelse nu

Anmeld

12. januar 2012

Carina1977

Zafir skriver:

Jeg havde en til 4 kuverter... Og eeeeeeelskede den hehe.
Jeg har en 'rigtig' størrelse nu

Ville også ønske at jeg havde plads til en af de store, men det har jeg desværre ikke. Så er det her det næstbedste 

Anmeld

13. januar 2012

Zafir

Carina1977 skriver:

Ville også ønske at jeg havde plads til en af de store, men det har jeg desværre ikke. Så er det her det næstbedste 

Ja - jeg fik det jo også først efter vi flyttede ind her VI havde SLET ikke plads i lejligheden Faktisk heller ikke til den lille. Men man må jo prioritere hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.