Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Leonora skriver: Mange tak Har været en kamp at overtale manden da han var til lidt mere normale navne ....idag er han dog meget tilfreds
Mange tak Har været en kamp at overtale manden da han var til lidt mere normale navne ....idag er han dog meget tilfreds
Det er jo et ganske alm. navn i Sverige, men tror vi vil se flere der hedder det i de næste år herhjemme - vildt sødt, men det er Leonora nu også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fenja09 skriver: Det er jo et ganske alm. navn i Sverige, men tror vi vil se flere der hedder det i de næste år herhjemme - vildt sødt, men det er Leonora nu også
Leonora skriver: Ja ku godt forestille mug at det er brugt i Sverige ...jeg faldt for det fordi det er så dejlig gammeldags
Ja ku godt forestille mug at det er brugt i Sverige ...jeg faldt for det fordi det er så dejlig gammeldags
Jeg så navnet en dag jeg var inde og læse om tøjmærket Katvig - hende der står bag mærket hedder nemlig Vigga og er svensk Men vores datter kom til at hedder Alberte, så kan være den næste, hvis det er en pige kommer til at hedde Vigga
Fenja09 skriver: Jeg så navnet en dag jeg var inde og læse om tøjmærket Katvig - hende der står bag mærket hedder nemlig Vigga og er svensk Men vores datter kom til at hedder Alberte, så kan være den næste, hvis det er en pige kommer til at hedde Vigga
Leonora skriver: Alberte er altså også et fantastisk navn... Og synes Vigga passer godt til det :-)
Alberte er altså også et fantastisk navn... Og synes Vigga passer godt til det :-)
Ja, har også altid været ret glad for navnet Alberte
Du må have en fortsat god aften!
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128