Astmatisk bronkitis og lægevagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Zeus

Hej derude..

Hvornår bør man kontakte lægevagten, hvis éns barn har AB? Cajsa får både den forebyggende, og så det har faktisk ikke været nødvendigt med den blå. Siden vi skiftede over til den forebyggende, har det ellers gået rigtig godt, men i løbet af de sidste par timer, er det begyndt at rigtig blive slemt.. Hun hoster nærmest konstant, og den blå hjælper ikke..

Og hvad gør de egentlig i lægevagten med AB?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Cookiemonsteret

Zeus skriver:

Hej derude..

Hvornår bør man kontakte lægevagten, hvis éns barn har AB? Cajsa får både den forebyggende, og så det har faktisk ikke været nødvendigt med den blå. Siden vi skiftede over til den forebyggende, har det ellers gået rigtig godt, men i løbet af de sidste par timer, er det begyndt at rigtig blive slemt.. Hun hoster nærmest konstant, og den blå hjælper ikke..

Og hvad gør de egentlig i lægevagten med AB?

Jeg ville have ringet med det samme min datter fik også kun Airomir til at starte med, men det stoppede pludselig med t have effekt pga årstiden, og nu får jhun også den brune, for at undgå de hoste ture  

Anmeld

12. januar 2012

Zeus

Cookiemonsteret skriver:

Jeg ville have ringet med det samme min datter fik også kun Airomir til at starte med, men det stoppede pludselig med t have effekt pga årstiden, og nu får jhun også den brune, for at undgå de hoste ture  

Tak for det hurtige svar

Jeg ringede derind, og han sagde at jeg skulle prøve at give et par pust mere af den blå, og så ringe igen efter 30-45 min hvis det ikke var blevet bedre.. Det er ikke helt godt endnu, men det er ikke så slemt som for en time siden

Anmeld

12. januar 2012

Cookiemonsteret

Zeus skriver:

Tak for det hurtige svar

Jeg ringede derind, og han sagde at jeg skulle prøve at give et par pust mere af den blå, og så ringe igen efter 30-45 min hvis det ikke var blevet bedre.. Det er ikke helt godt endnu, men det er ikke så slemt som for en time siden

Godt, at hun har en forbedring siden du ringede derind bare husk at hvis hun får mange pust i streg så bliver hun Hyper, og det kan virke bedre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.