Ideer til barnedåb-eventyrs invitationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

tilse

Jeg mangler inspiration til barnedåbs invitionerne  Jeg vil gerne have at det skal opbygges som et eventyr  Og det er os forældre der skal inviterer gæsterne til vores datters dåb. Håber at I har nogle kreative ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

EnGodMor

Kære xxxx

Mor og far synes jeg skal døbes og at mine fadder skal sige ja til gud og hans rige og alt det der på mine vejne.

Til min barnedåb, skal der være nogen til at overvære dette store øjeblik, så derfor vil jeg gerne inviterer dig/jer.

Min barnedåb forgår i XXXX Kirke, gudvej xx,

søndag, den xx. jan. 2011 kl. 10.00

Her vil jeg selvføldig gøre opmærksom på at entreen er betalt og den ikke har være helt gratis. Og at der med garanti er ledige siddepladser. Der vil være mulighed for at låne en salme bog, til dem som har glemt deres egen.

Der vil være en særlig overraskelse til barnedåben da ingen kender mit navn med sikkerhed endnu. Spændingen vil være stor og der vil ikke være et øje tørt.

Når jeg har fået lidt vand på min næsten skallede isse og mit navn er offentligjort, vil min mor og far arrangere en buffet i det private.

Nemlig der hjemme, så jeg lige får tid til en lille ”morfar” under barnedåbsfesten.

Kærlig hilsen

ja, mit navn må forblive ukendt til efter min barnedåb.

P.s. jeg skal hilse fra mor og far (navn & navn) og sige s.u. er inden xx Nov.

Anmeld

17. januar 2012

EnGodMor

Da min mor og far synes jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til , at indkalde min familie og venner.

Derfor vil det glæde mig først at se
---------------------------------------------
I ______ kirke den 11 juli 2010 kl. 10.30.

Heldigvis har jeg været i svømmehallen nogle gange, så nogle baner i døbefonden klarer jeg nok.

Når jeg har svømmet lidt rundt, har jeg bedt mor og far arrangere noget lækkert mad til os alle, så det vil glæde mig at se dig/jer på (adresse) efter kirken.

Jeg håber du/I vil være med til at fejre dagen sammen med mig.
Mange hilsner fra
(barnets navn)

Teksten kan I jo selv redigerer lidt i  vi brugte denne her, og lavede lidt om på teksten...folk var vilde med invitationen 

Anmeld

17. januar 2012

EnGodMor

Kære ...
Ja, så kom jeg endelig i gang med at skrive denne her invitation. Jeg skulle jo lige lære at skrive først, og det der med at bruge en computer, havde jeg jo heller ikke prøvet før, men det er da altså bare piece of cake når man er en årgang 2005 baby.
Mor og Far siger, der er en præst, som at de kender, der skal hælde lidt vand i hovedet på mig den x. xx. 2009 kl. xx:xx i xx Kirke. Mor og Far har betalt entreen, så der er gratis adgang for alle.
Nu har jeg vænnet mig til at blive kaldt XX så nu vil jeg gerne døbes og få lidt flere navne også. Jeg tror nok det bliver kaldt en barnedåb, og man skal vist være der lidt før, for det hele starter præcis kl. xx.xx. Når jeg har taget et par runder i døbefonden er vi færdige og så vil der være frokost bagefter, i ”Hønsehuset”. Bare kør efter os fra kirken så finder I det nok, ellers se anvisning på min hjemmeside.
Jeg og mine forældre glæder os rigtig meget til at se jer til min første store festdag Blink
Masser af knus, kys og kram fra Mathilde.
PS: Svar udbedes senest x/x-2009 på tlf. xx.xx.xx.xx.

--- Du kan jo skrive noget om at barnet er genert og ikke vil afsløre sit navn før sidste øjeblik, hvis han/hun skulle ombestemme sig før dåben --- _________________

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.