Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hver gang!
What can I say? "I WOULD DIE FOR THAT"
http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneP skriver: Hver gang! What can I say? "I WOULD DIE FOR THAT" http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ
Fantastisk sang/video som kom den fra mit hjerte (desværre synger jeg ik så godt)
Får tårer i øjnene hver gang jeg hører den.. Og selvom jeg er blevet velsignet med en smuk dreng, så kan jeg stadig huske smerten, fra da vi troede vi ikke passede sammen til at lave børn....
Til alle der prøver og alt hvad jeg kan for at jeres drøm om at få et barn, snart må gå i opfyldelse!
Muhmi skriver: Får tårer i øjnene hver gang jeg hører den.. Og selvom jeg er blevet velsignet med en smuk dreng, så kan jeg stadig huske smerten, fra da vi troede vi ikke passede sammen til at lave børn.... Til alle der prøver og alt hvad jeg kan for at jeres drøm om at få et barn, snart må gå i opfyldelse!
1000 tak! Ja den rammer bare lige i hjertet!
C@mill@ skriver: Fantastisk sang/video som kom den fra mit hjerte (desværre synger jeg ik så godt)
det gør jeg heller ikke! Men hvor er ordene bare som var de fortalt af os der kæmper!
Puha....Der kom alle minderne lige tilbage! Jeg ved ikke hvor længe I har prøvet men giv ikke op! Bare husk at lev imens:-) Vi prøvede i 6 år og 8 måneder før det lykkedes og nu har vi den dejligste datter!
Jeg krydser fingre for Jer og sender et kæmpe kram Jeres vej!
(også til alle de andre par der prøver)
Sasja77 skriver: Puha....Der kom alle minderne lige tilbage! Jeg ved ikke hvor længe I har prøvet men giv ikke op! Bare husk at lev imens:-) Vi prøvede i 6 år og 8 måneder før det lykkedes og nu har vi den dejligste datter! Jeg krydser fingre for Jer og sender et kæmpe kram Jeres vej! (også til alle de andre par der prøver)
1000 tak!
Vi har været igang med beh siden sep 2008 og har været igennem 2iui og er igang med 3ivf! Så NU er det vores tur!
utrolig smuk sang..
husker tydeligt de 2 år vi kæmpet i..
Den er nok lige lidt for amerikansk melodramatisk til min smag, men meningen er god nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128