Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften lyder, hvordan vasker I jeres lamaze? Ja, rimelig klamt at jeg spørger nu min søn er næsten 1 år Jeg har indtil videre gjort det med en klud, og så har det bare ligget på værelset og været ubrugt i nogle måneder. Nu skal det pakkes væk og videre til ny bebs, og så synes jeg jo at alle de baktusser skal ud, før hun stopper det i munden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har smidt det i vaskemaskinen selvom der står på det at det ikke må. Pivedyrerne siger lidt sjovt, men ellers er det gået fint
Mettemus skriver: Jeg har smidt det i vaskemaskinen selvom der står på det at det ikke må. Pivedyrerne siger lidt sjovt, men ellers er det gået fint
Å hvor jeg håbede det kunne klare vaskemaskinen! Tak
Valle81 skriver: Jeg har vasket mit på 30 grader i vaskemaskinen og det har klaret sig fint
Jeg har vasket mit på 30 grader i vaskemaskinen og det har klaret sig fint
Dejligt at det kan gå i maskinen! Tak for svar!
Carina87 skriver: Ja, som overskriften lyder, hvordan vasker I jeres lamaze? Ja, rimelig klamt at jeg spørger nu min søn er næsten 1 år Jeg har indtil videre gjort det med en klud, og så har det bare ligget på værelset og været ubrugt i nogle måneder. Nu skal det pakkes væk og videre til ny bebs, og så synes jeg jo at alle de baktusser skal ud, før hun stopper det i munden
Jeg har vasket det hele på 40 grader og tumblet det som ikke havde plastic på der kunne smelte. Resten lagde jeg til tørre på en radiator. Det er vigtigt at man sørger for at det bliver helt tørt jo
Der står på det at man ikke må, men med et barn som lider af KRAFTIG reflux har man ikke noget valg efter kort tid
Jeg har også bare puttet mit i vaskemaskinen, ingen problemer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128