Autostol til buttet baby - hvilken skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.517 visninger
33 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

vitapigen

Nu hvor der er Januar udsalg kan vi jo ligeså godt få købt den næste autostol, men hvilken skal vi vælge?

Den vi har nu er fra Römer som vi har lånt, da være pige ikke kunne være i den vi købte, nemlig en Recaro. Hun blev simpelthen mast i Recaro

Hun er lige blevet 6 mdr. er vejer 10,3 kg og er 73 cm lang, men er sådan i tvivl og hvilket mærke vi skal vælge og om det skal være en fra 9-18 kg eller den fra 9-36 kg????

Så hvilken kan i anbefale til en buttet baby? Både hvilket mærke og vægtklasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Benjamins'mor

Kan man ikke få en Römer hun kan være i?

Anmeld

12. januar 2012

Dia

Vi har købt en fra BeSafe. Den er egentlig først fra 9 mdr, men har man isofix i bilen, kan den bagudvendes, og så må den bruges fra 5 mdr. Derudover er det klart sikrest at køre med autostolen bagudvendt så længe som muligt!! Den kan bruges indtil 18 kg

Anmeld

12. januar 2012

vitapigen

Benjamins'mor skriver:

Kan man ikke få en Römer hun kan være i?

Jo det tror jeg godt... Det var bare hvad andre af erfaringer med

Anmeld

12. januar 2012

vitapigen

Dia skriver:

Vi har købt en fra BeSafe. Den er egentlig først fra 9 mdr, men har man isofix i bilen, kan den bagudvendes, og så må den bruges fra 5 mdr. Derudover er det klart sikrest at køre med autostolen bagudvendt så længe som muligt!! Den kan bruges indtil 18 kg

Den må jeg lige ind og kigge nærmere på
Men vi har desværre ikke isofix i bilen, men hun kan godt vente med at komme i den næste autostol når hun er 9 mdr.
Vil bare gerne ud og købe den nu her hvor de er på tilbud

Anmeld

12. januar 2012

Pigent

vitapigen skriver:

Nu hvor der er Januar udsalg kan vi jo ligeså godt få købt den næste autostol, men hvilken skal vi vælge?

Den vi har nu er fra Römer som vi har lånt, da være pige ikke kunne være i den vi købte, nemlig en Recaro. Hun blev simpelthen mast i Recaro

Hun er lige blevet 6 mdr. er vejer 10,3 kg og er 73 cm lang, men er sådan i tvivl og hvilket mærke vi skal vælge og om det skal være en fra 9-18 kg eller den fra 9-36 kg????

Så hvilken kan i anbefale til en buttet baby? Både hvilket mærke og vægtklasse

Jeg har ikke så meget forstand på autostol da jeg ikke selv har børn, men prøv at ud og kig på nogle forskellig og sæt hende i dem. 

Har passet meget børn de autostol jeg kender til er 

Kiddy med en pude foran. De to stole fra Kiddy jeg kender hedder Kiddy Infinity Pro 9-18 kg også en mere som jeg bare ikke kan huske hvad hedder, det er en 9-36 kg. 

Ellers kender jeg Recaro Young Sport 

Anmeld

12. januar 2012

vitapigen

Barnepigen skriver:

Jeg har ikke så meget forstand på autostol da jeg ikke selv har børn, men prøv at ud og kig på nogle forskellig og sæt hende i dem. 

Har passet meget børn de autostol jeg kender til er 

Kiddy med en pude foran. De to stole fra Kiddy jeg kender hedder Kiddy Infinity Pro 9-18 kg også en mere som jeg bare ikke kan huske hvad hedder, det er en 9-36 kg. 

Ellers kender jeg Recaro Young Sport 

Okay tak for svar

Må lige kigge nærmere på Kiddy...

Ved ikke om jeg tør købe Recaro igen når jeg har haft en dårlig oplevelse med første autostol

Anmeld

12. januar 2012

Dia

Prøv at undersøge de forskellige crash tests på nettet, det giver i hvert fald et indblik i, hvilket mærke og model, der er mest sikker. Og tal med dem i butikken, de ved meget og har en mappe med de nyeste testresultater. Vær opmærksom på, at de i Babysam har prisgaranti på autostole. Det vil sige, hvis du finder autostolen billigere et andet sted fx på nettet (så længe det er en dansk side), så skal du bare printe det ud, så sælger de dig samme autostol til samme pris!  

Anmeld

12. januar 2012

vitapigen

Dia skriver:

Prøv at undersøge de forskellige crash tests på nettet, det giver i hvert fald et indblik i, hvilket mærke og model, der er mest sikker. Og tal med dem i butikken, de ved meget og har en mappe med de nyeste testresultater. Vær opmærksom på, at de i Babysam har prisgaranti på autostole. Det vil sige, hvis du finder autostolen billigere et andet sted fx på nettet (så længe det er en dansk side), så skal du bare printe det ud, så sælger de dig samme autostol til samme pris!  

Okay super tak... Det med prisgaranti i babysam vidste jeg ikke...

Anmeld

12. januar 2012

Ma-lu

Må jeg spørge , hvad er det dersens isofix??!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.