Er det normalt at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Laura.

Er det normalt at min datter på lidt over 9 mdr. nu kan kravle op af trapper ? Jeg synes selv det går lidt for stærkt ! Fra da hun møvede (staves?) sig frem til hun kravlede, og nu op af trapper... jeg kan dårligt følge med.. Det hele er sket på ganske kort tid..

Hvornår begyndte jeres tumlimere at kravle op af trapper ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Maja88

Laura. skriver:

Er det normalt at min datter på lidt over 9 mdr. nu kan kravle op af trapper ? Jeg synes selv det går lidt for stærkt ! Fra da hun møvede (staves?) sig frem til hun kravlede, og nu op af trapper... jeg kan dårligt følge med.. Det hele er sket på ganske kort tid..

lige 10 måneder

Anmeld

12. januar 2012

Laura.

Maja88 skriver:

lige 10 måneder

Nå okay.. ikke langt fra alligevel så...

Anmeld

12. januar 2012

Maja_4000

Vi har ikke trappe inde i vores lejlighed , men vi opdagede tilfældigt , at vores datter kan kravle op ad trapper da hun var 11 måneder .. Første gang hun prøvede strøg hun bare op ad dem Men ved ikke hvad der er "normalt" (;

Anmeld

12. januar 2012

morethanperfect

Laura. skriver:

Oscar var mellem 8 og 9 mdr.. Syns også det er meget tidligt 

Anmeld

12. januar 2012

Sara.

Nor begyndte at kravle rigtigt dagen før han blev 6 mdr. Der gik ikke særlig lang tid før det også var op af trapper, stole alt hvad der kunne kravles op på....
Men Det afhænger selvfølgelig af deres motorik, men Jeg tror at en anden vigtig faktor er om børnene tør det. Men ja det er ikke altid til at følge med i udviklingen hos børn men flot af din datter!

Anmeld

12. januar 2012

Sara.

Nor begyndte at kravle rigtigt dagen før han blev 6 mdr. Der gik ikke særlig lang tid før det også var op af trapper, stole alt hvad der kunne kravles op på....
Men Det afhænger selvfølgelig af deres motorik, men Jeg tror at en anden vigtig faktor er om børnene tør det. Men ja det er ikke altid til at følge med i udviklingen hos børn men flot af din datter!

Anmeld

12. januar 2012

twinboys

det er ganske normalt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.