Årrrrh 
Fandme om jeg ikke for første gang i mit liv skal søge kontanthjælp, kun i 4 måneder til jeg føder, fordi mit arbejde ikke har mere at lave.
Så tager jeg op på det der lorte sted og skal snakke med hende damen om at jeg skal have den hjælp og hvordan og hvorledes!
OG lige idet jeg komme ind, siger hun, at jeg nok ikke skal regne med at få noget hjælp! - jeg spørger selvfølgelig ind til hvorfor, og fandme om det ikke er fordi, at jeg inden for de sidste 12 måneder har haft 50.000 på min konto, som er gået til indskud, møbler osv,
MINE BØRNEPENGE, som var gemt til det! - og dem har jeg jo brugt. Men hun tror ikke på mig, og siger de penge skal gøres op og bruges før jeg kan få hjælp, så den møg ** vil ikke give mig det før om 7 måneder, når pengene er brugt, - selvom jeg F***ing ikke har de penge, kan da ikke gøre for, at deres lorte system ikke er opdateret, der stod jeg havde 59 og noget, men da jeg brugt dem for 6 måneder siden, var der 51 og noget, så meget er det bagud!! AARRGG
Så de gider ikke hjælp. fordi deres pis system ikke er opdateret og ikke kan se, pengene ikke er mine mere.. Jeg kunne komme tilbage med papir og dokumentationer, - men jeg har sku ikke alle de papir på de møbler da garantien løb i sidste måned.
ÅRRH, LUFT!
Anmeld