Den forp****e møg s*k

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Anonym trådstarter

Årrrrh

Fandme om jeg ikke for første gang i mit liv skal søge kontanthjælp, kun i 4 måneder til jeg føder, fordi mit arbejde ikke har mere at lave.

Så tager jeg op på det der lorte sted og skal snakke med hende damen om at jeg skal have den hjælp og hvordan og hvorledes!

OG lige idet jeg komme ind, siger hun, at jeg nok ikke skal regne med at få noget hjælp! - jeg spørger selvfølgelig ind til hvorfor, og fandme om det ikke er fordi, at jeg inden for de sidste 12 måneder har haft 50.000 på min konto, som er gået til indskud, møbler osv,

MINE BØRNEPENGE, som var gemt til det! - og dem har jeg jo brugt. Men hun tror ikke på mig, og siger de penge skal gøres op og bruges før jeg kan få hjælp, så den møg ** vil ikke give mig det før om 7 måneder, når pengene er brugt, - selvom jeg F***ing ikke har de penge, kan da ikke gøre for, at deres lorte system ikke er opdateret, der stod jeg havde 59 og noget, men da jeg brugt dem for 6 måneder siden, var der 51 og noget, så meget er det bagud!! AARRGG

Så de gider ikke hjælp. fordi deres pis system ikke er opdateret og ikke kan se, pengene ikke er mine mere.. Jeg kunne komme tilbage med papir og dokumentationer, - men jeg har sku ikke alle de papir på de møbler da garantien løb i sidste måned.

ÅRRH, LUFT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Laura.

Anonym skriver:

Årrrrh

Fandme om jeg ikke for første gang i mit liv skal søge kontanthjælp, kun i 4 måneder til jeg føder, fordi mit arbejde ikke har mere at lave.

Så tager jeg op på det der lorte sted og skal snakke med hende damen om at jeg skal have den hjælp og hvordan og hvorledes!

OG lige idet jeg komme ind, siger hun, at jeg nok ikke skal regne med at få noget hjælp! - jeg spørger selvfølgelig ind til hvorfor, og fandme om det ikke er fordi, at jeg inden for de sidste 12 måneder har haft 50.000 på min konto, som er gået til indskud, møbler osv,

MINE BØRNEPENGE, som var gemt til det! - og dem har jeg jo brugt. Men hun tror ikke på mig, og siger de penge skal gøres op og bruges før jeg kan få hjælp, så den møg ** vil ikke give mig det før om 7 måneder, når pengene er brugt, - selvom jeg F***ing ikke har de penge, kan da ikke gøre for, at deres lorte system ikke er opdateret, der stod jeg havde 59 og noget, men da jeg brugt dem for 6 måneder siden, var der 51 og noget, så meget er det bagud!! AARRGG

Så de gider ikke hjælp. fordi deres pis system ikke er opdateret og ikke kan se, pengene ikke er mine mere.. Jeg kunne komme tilbage med papir og dokumentationer, - men jeg har sku ikke alle de papir på de møbler da garantien løb i sidste måned.

ÅRRH, LUFT!

ØV hvor er det altså træls. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det, men vil ikke smutte uden at give en krammer.. Håber I fnder en løsning på det.

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

Få da banken til at lave et udtog af alle dine konti.. der kan hun da se hvor meget du har at gøre med,. da jeg i sin tid droppede ud af uddannelse måtte jeg også på kontanthjælp i to mdr,, der skulle de da bruge en masse papire fra banken.. hvor de kunne se hvilke konti jeg havde,, og hvad der var på dem..

Anmeld

12. januar 2012

AndreasMor84

er du ik i a-kasse?

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

ØV hvor er det altså træls. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det, men vil ikke smutte uden at give en krammer.. Håber I fnder en løsning på det.

Ja, - og kender en som både havde bil, hus osv, hun fik fandme ikke nogen rynken på næse, hun fik bare pengene. og har en veninde der har bil og to heste, det dem også lige gyldigt, men mig, som havde 50.000 for over 6 måneder siden, jeg skal ikke ha en rød reje og som ovenikøbet er gravid og altid har haft fast arbejde. kan kun anbefale en a-kasse, de har sku styr på tingene, frem for de der *** *******!

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Få da banken til at lave et udtog af alle dine konti.. der kan hun da se hvor meget du har at gøre med,. da jeg i sin tid droppede ud af uddannelse måtte jeg også på kontanthjælp i to mdr,, der skulle de da bruge en masse papire fra banken.. hvor de kunne se hvilke konti jeg havde,, og hvad der var på dem..

det gør jeg også, og så vil jeg s***e på om hun gider snakke med mig igen, det kan hun blive nødt til!

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

er du ik i a-kasse?

nej, for kunne ikke nå og optjene det jeg skulle, fordi jeg skulle ha startet på uddannelse i denne måned, men så kom der er bebs i vejen, som ikke lige var planlagt

Anmeld

12. januar 2012

Kløver

ØV ivms trels, men du går bare ned i banken og får en udskrift af bevægelser så ikke egne konti, for de sidste 2 mdr, skulle jeg dengang jeg skulle have kontanthjælp, og kostede ikke noget at få udskriften, og så kan de se der ikke er nogen penge og at det ikke er nogen du har brugt eller flyttet bare sådan lige ;-)

Anmeld

12. januar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

nej, for kunne ikke nå og optjene det jeg skulle, fordi jeg skulle ha startet på uddannelse i denne måned, men så kom der er bebs i vejen, som ikke lige var planlagt

øv hvor træls

Anmeld

12. januar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Årrrrh

ÅRRH, LUFT!

man skal normalt altid have konto udtog med for de sidste tre mdr og så burde de ski jo være slået.. for har du ikke pengene, ja så kan hun jo se det der. 

prøvede lidt det samme hvor en af sagsbehandlerne mente at jeg havde en konto mere end jeg har, måtte så pænt fortælle hende at den var altså lukket, og så var der ikke mere der :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.