Blefri inden 2 år... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Cookiemonsteret

Ja sagen er den at Julie har været meget opmærksom på hendes krop, og kunne da hun var 18 mdr stå og sige at hun tissede eller sked, og var meget ivrig for at sidde på toilet og rulle ud osv,  og der sagde Sp til mig at jeg bare ligeså stille skulle introducere toilellet / potten for hende..

Nu er hun 21 mdr og når vi er hjemme bruger hun overhovedet ikk ble og siger selv til når hun skal enten tisse eller lave og hun er mega stolt hver gang, Og I Dp har hun bleen på for hvis der nu sker et uheld, så vil Dp hellere være på den sikre side, men alligevel siger Julie til når hun skal på toilettet.. 

Men Andre der har haft børn der var blefrie inden 2 år ? og er der kommet et tilbagefald senere ? det har jeg fået af vide af en bekendt at hvis børn er blefri inden 2 år, kommer de til at skulle have ble på senere igen  ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Maja_4000

Kender intet til det , men jeg synes det er vildt flot

Anmeld

12. januar 2012

Cookiemonsteret

Maja_4000 skriver:

Kender intet til det , men jeg synes det er vildt flot

Tak  Er os vildt stolt over hende, og hun er selv ligeså stolt 

Anmeld

12. januar 2012

Sara.

Tror at det er svært at generellisere omkring evt tilbage fald i brugen af ble. Nogle børn lærer der før andre, nogle senere. Der hvor jeg som pædagog studerende og blandt familie og venner har oplevet børn have brug for at få bleen på igen, er hvis barnet ikke har været klar til at få bleen af. Eller hvis der Er sket store ting omkring barnet. Jeg kender en hvis datter blev blefri i en alder af 1 et halvt år. Hun er nu 5 og Har ikke brugt ble siden. Natbleen stoppede hun med lige inden hun blev 2. Du kender din datter bedst

Anmeld

12. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

vuggestuen tog bleen af min søn inden han var 2år, det var han slet slet ikke klar til og det har gjort at han nu stadig har bleen på, han er lige blevet 3år 

Anmeld

12. januar 2012

Cookiemonsteret

Sara. skriver:

Tror at det er svært at generellisere omkring evt tilbage fald i brugen af ble. Nogle børn lærer der før andre, nogle senere. Der hvor jeg som pædagog studerende og blandt familie og venner har oplevet børn have brug for at få bleen på igen, er hvis barnet ikke har været klar til at få bleen af. Eller hvis der Er sket store ting omkring barnet. Jeg kender en hvis datter blev blefri i en alder af 1 et halvt år. Hun er nu 5 og Har ikke brugt ble siden. Natbleen stoppede hun med lige inden hun blev 2. Du kender din datter bedst

Okay tak for svaret 

Anmeld

12. januar 2012

Cookiemonsteret

Oliver&Troia <3 skriver:

vuggestuen tog bleen af min søn inden han var 2år, det var han slet slet ikke klar til og det har gjort at han nu stadig har bleen på, han er lige blevet 3år 

det er lidt en anden historie end min, min datter har jo selv villet af med den  

Men træls at Vs tog bleen af ham så tidligt hvis han ikke var klar til det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.