Barn på 2 år bider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Anonym trådstarter

Hjææææælp. Er frustreret og ved ik hva jeg ska stille op. 

I mandags havde mit barn bidt en i vuggestuen. Pædagogen sagde at jeg ik sku tage det så tungt. Onsdag bider mit barn så et andet barn og denne gang vidst lidt værre end sidst. Pædagogen forklarer at det skyldes at børn i den alder gør det af afmagt inden de når at formulere at de ik vil ha den anden driller fx.

Jeg frygter sådan at de igen idag ska fortælle at det er sket igen. 

Hvad skal jeg stille op. Mit barn er ik sådan herhjemme. Ka godt blive sur og skubbe men ik bide. 

Har talt med mit barn om at man ik må og at man blir ked af det osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

B&J

Sender dig en kæmpe krammer..

jamen du kan jo ikke gøre noget hvad der sker der over det er jo de Pædagoger der skal gribe ind når det sker... ellers kan man jo ikke gøre noget og slet ikke når dit barn ikke gør det der hjemme

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Sender dig en kæmpe krammer..

jamen du kan jo ikke gøre noget hvad der sker der over det er jo de Pædagoger der skal gribe ind når det sker... ellers kan man jo ikke gøre noget og slet ikke når dit barn ikke gør det der hjemme

Men hva fan ska jeg sige hvis de siger igen idag at mit barn har bidt? føler mig total dum ved at sidde hver gang og sige "nå det er ikke godt"

Anmeld

12. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Men hva fan ska jeg sige hvis de siger igen idag at mit barn har bidt? føler mig total dum ved at sidde hver gang og sige "nå det er ikke godt"

Så må de til at holde øje med dit barn og se hvis det sker så de kan fortælle det gør man ikke for dit barn lære jo ingen ting når der ingen der siger det må du ikke

så ja det er jo ikke din skyld på nogle måde og ja det er ikke sjov at få den besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.