fat et nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil ikke så meget med dette her.. MEN min kæreste har en kammerat som igår meldte ud han ikke ønskede være ven med  min kæreste mere, og bad ham slette hans nummer! Deres venskab har her på det seneste været meget skævt.. Kammeraten har ikke givet lyd eller kontaktet min kæreste da de to hoveder havde en aftale om at ringes/skrives ved fordi de skulle noget sammen lørdag. Og hans kammerat har da givet sig udtryg over et opkald som lød ( slet mit nummer, har sagt jeg ikke vil tale med dig mere) og så lagde han på!

Min kæreste kræver en forklaring af ham, men har sagt til ham at det kan han ikke forlange. Hvordan fanden får jeg min kæreste til at stoppe med at skrive & ringe hver andet øjeblik til den stakkels fyr der er ved at blive bombet i opkald.... det ender til sidst op i noget værre LORT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Muhmi

Hvis han ikke har fået nogen forklaring, kan jeg da godt forstå at han vil have den.. Hvis de har været venner i lang tid, så er det da det mindste man kan gøre for at ære det man engang havde sammen...

Men jeg ved ikke hvordan du får ham til at stoppe... Han skal nok selv fatte det på et tidspunkt, tænker jeg

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvis han ikke har fået nogen forklaring, kan jeg da godt forstå at han vil have den.. Hvis de har været venner i lang tid, så er det da det mindste man kan gøre for at ære det man engang havde sammen...

Men jeg ved ikke hvordan du får ham til at stoppe... Han skal nok selv fatte det på et tidspunkt, tænker jeg

Anmeld

12. januar 2012

Benjamins'mor

Muhmi skriver:

Lige præcis!

Hvis de har været venner i langtid, så fortjener han da i det mindste en forklaring på hvorfor han ikke gider ham mere.

Til TS:

Jeg kan ikke svare på hvordan du får ham til at lade være, men han er nok meget fustreret over denne udmelding hvis han ikke engang ved hvorfor. Måske hans tanker går på om han har gjort noget forkert.

Det lyder ihvertfald som du beskriver det, som om din kæreste er meget fustreret og ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.