jeg har godt nok fået fjernet mine da jeg var 16 så ved ikk om du kan bruge til ret meget men så har du da fået lidt afvide om det... Altså selv indgrebet oplever man jo ikke rigtig da man er lagt i narkose men bar efter gør det rigtig ondt og langsomt bliver det selvf. bedre men det gør rigtig ondt så is er rigtig godt... ka husker lige efter jeg var kommet op på opvågningen kom der en lille pige op hvis mor sad ved siden af, og sygeplejeseken spurgte moren om hun havde talt med sin datter om at det godt kunne bløde og så men det havde moren ikke og da pigen vågnede forstod jeg hvorfor for den pige græd og når man græder og bliver lidt hysterisk kan der godt komme blod med op og så blev den lille pige endnu mere ked af det så syntes helt klart man skal forklare lidt om hvad det er ens barn skal igennem hvis de er store nok til det... det er jo et lille kort indgreb hvor de klipper mandlerne af og man er hurtig vågen igen... ved som sagt ikke om du kan bruge det til noget eller hvad det lige præcis er du gerne ville have svar på men ellers er du meget velkommen til at spørge...
Anmeld