Anbefal mig en ny mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Den lykkelige

AndreasMor2011 skriver:

Jeg har også Xperia ray og er suuuuuuper glad for den. Kan kun anbefales

Er det rigtig.. super! Tak..
Er den meget sart? Altså ser den sart ud hvis man skulle tabe den osv?? den er ikke af glas som iphonen vel?
Hvordan med sms'er? Er det let at skrive.. kan man komme direkte ind på sin mail??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Den lykkelige

ønskebarn74 skriver:

Til en xperia eller??

Anmeld

12. januar 2012

Den lykkelige

Zafir skriver:

Jo Det er det.

Alle smartphones udenom iPhone og Nokia er Android.

Jeg kender ikke SE telefonerne så meget, men det jeg har pillet ved dem, er de lidt for 'plastik'agtige for mig. Jeg skal have telefoner der er lidt mere hårdføre end det. (alu kabinet er helt kanon!!!).

Men jeg ville tage ud i en telefon butik og pille ved alle telefonerne og tage stilling udfra det. For så længe styresystem er det man har valgt, så er resten jo det der ligger bedst i hånden på én

Ja du har ret.. må nok lige ud i butikkerne.. tit er det jo også hvordan den ligger i hænderne..

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Den lykkelige skriver:

Ja du har ret.. må nok lige ud i butikkerne.. tit er det jo også hvordan den ligger i hænderne..

Jeg har fx fundet ud af at de 'store klodser' faktisk ligger rigtig godt i mine hænder. Og især med sådan et gummicover på. Jeg taber dem STORT SET aldrig!!! Og de små fikse jeg havde før i tiden, de smuttede bare ud af mine hænder for et godt ord

Så sådan lærer man jo så meget nyt

Anmeld

12. januar 2012

patella

Den lykkelige skriver:

Er det rigtig? Ej hvor godt..
Hvordan er den at skrive sms'er på?? Er den svær?? mener om tastatur er lille osv?? kan man gå direkte på nettet, på ens mail f.eks.?

Jeg syns den er god at skrive sms´ser på, især fordi den er vildt god til at gætte hvad det er jeg egentlig VILLE skrive   for selvfølgelig trykker man forkert, men det er det der har skræmt mig, netop det med sms´ser, fordi det på mange smartphones slet ikke dutter for mig. Men på den her kører det bare.. og den er ikke så vildt stor og klodset at holde ved, hvilket hjælper også...

Og ja du kan gå direkte på nettet og jeg får en sms hver gang jeg får mail, så ja, det fungerer også

Anmeld

12. januar 2012

AndreasMor84

Den lykkelige skriver:

Er det rigtig.. super! Tak..
Er den meget sart? Altså ser den sart ud hvis man skulle tabe den osv?? den er ikke af glas som iphonen vel?
Hvordan med sms'er? Er det let at skrive.. kan man komme direkte ind på sin mail??

Den har ridsfri skærm. Jeg har tabt den 2 gange uden der skete noget. Bagcoveret faldt bare af
Den er super nem at sms'e på - jeg var ellers skeptisk ved at få en smartphone pga. det med sms'er, men jeg synes det er det samme som på en gammel mobil. Den kan både indstillet til enkelte bogstaver og et tastatur som du kender det Der er direkte adgang til mail og du kan indstille så den giver besked, hvis der er ny mail

Anmeld

12. januar 2012

AnneP

Den lykkelige skriver:

Min mor har lige fået en iphone og den er jo super smart.. men altså tror den ville holde et par minutter herhjemme med den glas skærm..
Og synes også den er meget dyr..
Men altså hvad kan i foreslå??
Jeg har først lie lært i weekenden hvad apps, android og smartphone er    Meget pinligt..
Men jeg kiggede så på en Sony Ericsson xperia ray... men hvad siger i??

herhjemme går vi og venter på det nyeste skud fra Nokia og Microsoft, den har fået super anmeldelser!!!

Anmeld

12. januar 2012

Den lykkelige

patella skriver:

Jeg syns den er god at skrive sms´ser på, især fordi den er vildt god til at gætte hvad det er jeg egentlig VILLE skrive   for selvfølgelig trykker man forkert, men det er det der har skræmt mig, netop det med sms´ser, fordi det på mange smartphones slet ikke dutter for mig. Men på den her kører det bare.. og den er ikke så vildt stor og klodset at holde ved, hvilket hjælper også...

Og ja du kan gå direkte på nettet og jeg får en sms hver gang jeg får mail, så ja, det fungerer også

Ej tusind tak.. lyder super godt!

Anmeld

12. januar 2012

Den lykkelige

AndreasMor2011 skriver:

Den har ridsfri skærm. Jeg har tabt den 2 gange uden der skete noget. Bagcoveret faldt bare af
Den er super nem at sms'e på - jeg var ellers skeptisk ved at få en smartphone pga. det med sms'er, men jeg synes det er det samme som på en gammel mobil. Den kan både indstillet til enkelte bogstaver og et tastatur som du kender det Der er direkte adgang til mail og du kan indstille så den giver besked, hvis der er ny mail

Tusind tak!!! Lyder bare rigtig godt..  kan man også skrive på baby.dk??

Anmeld

12. januar 2012

Den lykkelige

AnneP skriver:

herhjemme går vi og venter på det nyeste skud fra Nokia og Microsoft, den har fået super anmeldelser!!!

Ja så den godt lige.. men det er så svært.. har haft nokia før hvor jeg ikke synes om det.. men det jo også noget helt andet nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.