Formiddags/eftermiddagsmad - forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2009

LotteN

Nu har jeg besluttet Lærke kun skal have sin godnatflaske og vil derfor høre hvad I givet jeres børn inde de skal ud og sove til formiddag og eftermiddag. synes vi kører lidt i det samme herhjem, så kan godt bruge nogle nye ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

Mormilla

LotteN skriver:

Nu har jeg besluttet Lærke kun skal have sin godnatflaske og vil derfor høre hvad I givet jeres børn inde de skal ud og sove til formiddag og eftermiddag. synes vi kører lidt i det samme herhjem, så kan godt bruge nogle nye ideer

Her gir vi en halv bolle med div.ost og div. frugt

Anmeld

8. marts 2009

A.

puha ja alt muligt..fx bolle med pålæg,ost osv.,yogurt,kyllingpølser(han er vild med dem hehe),rygbrød med leverpostaj,eller hvad er det vi har i køleskabet,

Anmeld

8. marts 2009

Lusi

Til frokost får hun altid rugbrød med f.eks hvidløgsost, som hun ELSKER og så noget andet på den anden halvdel.

Yil eftermiddag kan det kan være a38 med most banan eller andet frugt, nogle gange riskager (uden salt) Har haft købt nogle små i Fakta, dem elsker hun at sidde og gnave i, ostehaps, frugt eller grøntsagsstænger.

Anmeld

8. marts 2009

LotteN

Lykke86 skriver:

Til frokost får hun altid rugbrød med f.eks hvidløgsost, som hun ELSKER og så noget andet på den anden halvdel.

Yil eftermiddag kan det kan være a38 med most banan eller andet frugt, nogle gange riskager (uden salt) Har haft købt nogle små i Fakta, dem elsker hun at sidde og gnave i, ostehaps, frugt eller grøntsagsstænger.

okay... til frokost får hun også rugbrød... det er formiddags og eftermiddagsmad!
Men jeg har da slet ikke tænkt på ostehaps og riskager - det må jeg vidst ud og købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.