betændelse i ørene uden feber!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.399 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

celkt

i hvert uden ret meget af den??

Ida tager sig til ørene og er pylret og pjevset. Hun hoster også og er generelt forkølet, og jeg tror hun har ondt i halsen i tilgift, hun synker i hvert lidt besværet.

det er nattesøn nummer... tjaa... som er gået i fisk, fordi hun er vågen hele tiden når hun hoser, eller hun ligger og roder rundt uden at kunne få ro, så nu vil jeg altså have hende tjekket. Jeg er ved at være temmeligt udmarvet søvnmæssigt...

Men kan hun have mellemørebetændelse, som de kan gøre noget ved, uden at have høj feber??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

ledermus

celkt skriver:

i hvert uden ret meget af den??

Ida tager sig til ørene og er pylret og pjevset. Hun hoster også og er generelt forkølet, og jeg tror hun har ondt i halsen i tilgift, hun synker i hvert lidt besværet.

det er nattesøn nummer... tjaa... som er gået i fisk, fordi hun er vågen hele tiden når hun hoser, eller hun ligger og roder rundt uden at kunne få ro, så nu vil jeg altså have hende tjekket. Jeg er ved at være temmeligt udmarvet søvnmæssigt...

Men kan hun have mellemørebetændelse, som de kan gøre noget ved, uden at have høj feber??

Det lyder nøjagtigt som min søn har det og jeg var til lægen med ham igår og ganske rigtigt det var mellemørebetændelse på begge øre så han har fået penicillin selvom han ikke har feber

Anmeld

12. januar 2012

Rosa

Som mor til en dreng som på 20 mdr har haft 7 x MØB kan jeg hilse og sige at der SAGTENS kan forekomme MØB uden feber 

Mvh

Rosa

Anmeld

12. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

mine de to store på 3 og 2år har aldrig feber når de har mellemørebetændelse eller lungebetændelse, så ja det kan hun sagtens...

Anmeld

12. januar 2012

kitra

min den bette havde heller ikke feber da hun havde mellemørebetændelse så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

12. januar 2012

raca

mine har også haft tilstoppet akustiske rør.. det gør meget ondt.. eller bare alm røde øre uden feber... hvsi det bare er rødeøre bør lægen ikke skive pencilin ud da det ikke hjælper, kun recikere og gøre folk resistente.

det var i hvertfald den forklaring jeg fik sidst jeg var tilægen.. gå hjem og vendt på der kommer feber før kan vi ikke give andet en panodil..

Anmeld

12. januar 2012

celkt

nå - hun er lidt rød i det ene øre. Jeg kunne se på lægen, at hun syntes jeg er hypokonder, men jeg holdt på mit og insisterede på at hun skulle i behandling igen. Første gang, hun havde mellemørebetændelse, og vi fulgte lægens ansvisning om at se tiden an, sprang hendes trommehinde. Så jeg vil tillade mig at mene, at vi her ved bedst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.