tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

jeanne-skat

hvornår fik jers børn tænder?

har en søn på snart 9 måneder han har slet ikke fået nogle tænder endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Tona

jeanne-skat skriver:

Amanda var lige blevet 5 mdr. ved første tand, men det er vist nok også lidt tidligt

Anmeld

12. januar 2012

jeanne-skat

min brors datter var 4 mdr da hun fik sin føste tand. så tror det er min dreng der er lidt sent på den

Anmeld

12. januar 2012

lukasmor

jeanne-skat skriver:

min brors datter var 4 mdr da hun fik sin føste tand. så tror det er min dreng der er lidt sent på den

Din dreng er ikke sent på den Der er mange børn der får tænder når de er omkring 1 år først.. Min søn fik sin første tand da han var 6 måneder og har 6 tænder hvor nogen har taget flere måneder at komme frem og andre er kommet frem på få dage. Det er jo SÅ forskelligt! Mine 2 kusiner fik først tænder da de var 11 måneder..

Vær du hellere glad for at du ikke får bidt fingrene af endnu, for det skal nok komme

Anmeld

12. januar 2012

Koen.

Lærke var 11 mdr og 3 dage da den første tand kom

Anmeld

12. januar 2012

ledermus

jeanne-skat skriver:

Oliver var 9½ måned da den første tand brød frem

Anmeld

12. januar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey

Karla fik den første da hun var 4,5 måned - derefter kom de næste 6 hurtigt. Så har det stået stille lææææænge, men i foregårs opdagede jeg den 8.  Den har vi også ventet på, da det har set lidt fjollet ud med kun 3 i undermunden...

Men alt andet har hun så også været langsom til - men det med tænderne det har hun sgu kunnet finde ud af

Karla er næsten 11 mdr.

//Mette

Anmeld

12. januar 2012

kitra

begge mine børn var 9 mdr før de fik den første tand. Emma er nu 2 år og hun mangler stadig nogle stykker, Lucca er 10 mdr og har fået 2 men de er ikke helt oppe endnu. Min brors 3 børn fik deres allerede som 4 mdr alle 3 og hans den mindst på 2 år har haft alle sine tænder i et stykke tid, så mine er en smule langsomme. der er stor forskel. jeg ser det kun som en fordel at de for dem lidt senere da de så ikke når at slå så mange tænder i stykker mens de lærer at gå 

Anmeld

12. januar 2012

Frk.S

Freja er 4 mdr og hun er ved at få sine 2 første tænder. Den 1. brød frem nogle dage inden hun blev 4 mdr. og den anden fulgte efter. De er ikke helt fremme endnu, men de er godt på vej.

MEN det er altså også ret tidligt, og det skulle også være meget normalt, at der ikke er kommet nogle ved 9 mdrs alderen - de skal nok komme.

Min kæreste fik sin 1. tand da han var 3,5 måned, så det hænger nok sammen. Hvornår fik du selv eller din søns far tænder?

Hvor er han i øvrigt sød.

Anmeld

12. januar 2012

morethanperfect

jeanne-skat skriver:

Oscar var vidst 6 en halv mdr.. 
Han er nu 14 mdr. og har 12 tænder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.