kvinder fra Århus området i behandling. brug for en snak.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

AMtrier

Hej alle nysgerrige kvinder derude!
Jeg er en ung kvinde og jeg bor i Århus med min mand.
Jeg ved at det med barnløshed og fertillitetsbehandling er en meget hård kamp, som jeg desværre også skal igennem.
Derfor tænkte jeg at der måske kunne være andre end mig som kunne være interesseret i at mødes og tale sammen og få luftet nogle af alle de uendelige tankestrømme, som gør ventetiden så uudholdelig.
Jeg håber er nogle derude som er interesseret uanset alder og situation ! Så skriv endelig.
Kærlige hilsner fra Anne-Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

aarhusmor

Vi har valgt at afslutte behandlingen og har opgivet at få et barn mere.

Men jeg vil bare lige sige at det er meget svært at være alene om det, så jeg håber der er nogen der har lyst til at mødes med dig

Anmeld

15. januar 2012

tarkoflen

Hejsa.Vi skal til samtale med en sygeplejerske i morgen og i gang med næsespray... Jeg kunne da nok også godt bruge en at snakke med, da vi ikke har fortalt nogle, at vi er gået i gang...Jeg er sprit ny herinde, så jeg er ikke lige så erfaren med hvad man gør og sådan noget, men måske du er mere erfaren Hvor langt er du i behandlingen?

Anmeld

23. januar 2012

AMtrier

tarkoflen skriver:

Hejsa.Vi skal til samtale med en sygeplejerske i morgen og i gang med næsespray... Jeg kunne da nok også godt bruge en at snakke med, da vi ikke har fortalt nogle, at vi er gået i gang...Jeg er sprit ny herinde, så jeg er ikke lige så erfaren med hvad man gør og sådan noget, men måske du er mere erfaren Hvor langt er du i behandlingen?

har skrevet et brev til dig herinde, som kommer frem i øverste bjælke hvor der står post

Anmeld

23. januar 2012

TR

AMtrier skriver:

Hej alle nysgerrige kvinder derude!
Jeg er en ung kvinde og jeg bor i Århus med min mand.
Jeg ved at det med barnløshed og fertillitetsbehandling er en meget hård kamp, som jeg desværre også skal igennem.
Derfor tænkte jeg at der måske kunne være andre end mig som kunne være interesseret i at mødes og tale sammen og få luftet nogle af alle de uendelige tankestrømme, som gør ventetiden så uudholdelig.
Jeg håber er nogle derude som er interesseret uanset alder og situation ! Så skriv endelig.
Kærlige hilsner fra Anne-Mette

Hej ..

Lige en herfra .

Kæresten og jeg er os igang med behandlig nu.. det lidt med blande følelser synes jeg :/

Vi var på sygehuset idag for første gang, så vi er ikke kommet så langt endnu, og håber heller ikk vi skal hele vejen.. forstår mig ret !

Synes godt nok det er en stor mund fuld :/ .. For mit vedkommen ved jeg ikk rigtig om man skal være glad eller ked af det ..

Anmeld

23. januar 2012

AMtrier

Forstår hvad du mener! Selvom det er dejligt at der forhåbentlig snart sker noget, nu hvor vi ikke kan selv. Men jeg synes stadig det var et stort slag i hovedet. Det sker så let for mine søskende. Det skal siges at det er min mand som 'ikke virker' da han pludselig fik kræft.

Har du været til info møde så ? Og hvilken slags behandling skal i igang med først ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.