Går med samme følelse nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

..som jeg gjorde da jeg sidst var skruk.. Kan mærke at baby nr. 2 er mere end velkommen nu.. Men skal lige have styrer på jobbet, og lige være der i nogle mdr. først, men så skal projekt baby 2 også igang (selv manden har sagt hvilken mdr. vi skal starte - i år)

Haha ved hvordan du har det - jeg er også TOTAL skruk herhjemme, så snakken er også begyndt på en 2'er, men vi skal liiiiiii vente nogle måneder endnu 

Hvaaaa piger, skal vi følges igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Haha ved hvordan du har det - jeg er også TOTAL skruk herhjemme, så snakken er også begyndt på en 2'er, men vi skal liiiiiii vente nogle måneder endnu 

Skriver lige PB

Anmeld

11. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Hahah .. Ja det sagde jeg også for noget tid siden 

Øj hvor er jeg bare død misundelig... Skriver fra min mobil, så kan desværre ikke lave en passende smiley

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

Ihh... Bliver selv temmelig skruk! Nej det går ikke... Vi har sagt stop her... 

Anmeld

11. januar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Ej nu stopper i!

Anmeld

11. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Ej nu stopper i!

Anmeld

11. januar 2012

Anette&Sophia

Nadia&Daniel skriver:

..som jeg gjorde da jeg sidst var skruk.. Kan mærke at baby nr. 2 er mere end velkommen nu.. Men skal lige have styrer på jobbet, og lige være der i nogle mdr. først, men så skal projekt baby 2 også igang (selv manden har sagt hvilken mdr. vi skal starte - i år)

iiiiih. hvor spændende

Anmeld

11. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Øj hvor er jeg bare død misundelig... Skriver fra min mobil, så kan desværre ikke lave en passende smiley

Kom ind i kampen .. Du skal ha en mere

Anmeld

11. januar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Ja vi skal da  

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

Hvor er I søde at høre på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.