Hård mave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.585 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. marts 2009

Diana...

Hej Piger

Håber der nogen der kan hjælpe mig, er jo lidt ny i faget hi hi

Min lille Lucas har vist lidt hård mave tror jeg han har svært ved at finde ro og han presser hele tiden og når han har presset et stykke tid begynder han at tude synes det ser ud som om han har lidt hård mave, hvad kan jeg gøre ved det?

Jeg ammer og han får intet ved siden af.

Knus Diana som synes det er så synd for sin lille baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2009

Pia.

Du kan hjælpe ham en lille smule ved at stimulere hans numsehul med en lille vatpind eller et termometer .... Mikkel led frygteligt meget af hård mave og skulle have hjælp til at komme af med aff. på den måde...

God bedring med den lille mave...

Knus Pia, som ikke har glemt dig men bare lige er kommet hjem skal nok se på det i morgen søde... Har desværre bare en lille dum smut tur til Jylland i morgen

Anmeld

7. marts 2009

LotteN

Diana/Claus skriver:

Hej Piger

Håber der nogen der kan hjælpe mig, er jo lidt ny i faget hi hi

Min lille Lucas har vist lidt hård mave tror jeg han har svært ved at finde ro og han presser hele tiden og når han har presset et stykke tid begynder han at tude synes det ser ud som om han har lidt hård mave, hvad kan jeg gøre ved det?

Jeg ammer og han får intet ved siden af.

Knus Diana som synes det er så synd for sin lille baby.

åhr, den lille stakkel da....!
ja, jeg har også kun det råd som pia er kommet med, ellers ved jeg heller ikke lige hvad du skal gøre.... jo, hvis det fortsætter kan du give ham lactulose, men det vil jeg kun gøre, hvis det bliver højst nødvendigt!

Anmeld

7. marts 2009

frk Jensen

Cykel med hans ben... Det virker hvert fald på min søn...
Ellers kan man få sveskedrik, han kunne måske godt få lidt på en teske, f.eks i stedet for lactutose. Det er sundere med svesker end lactulose, da det har et eller andet med tarmende at gøre..
Hvis intet hjælper kan man få stikpiller, kan bare ikke lige huske hvad de hedder.. jo nu kom det mikrolaks! Spørg hellere vagtlægen til råds omkring dette

Knus og go bedring med den lille dyr..

Anmeld

7. marts 2009

aop

Kære Diana

SOm udgangspunkt bliver et amme-barn ikke forstoppet. Der kan gå mange dage mellem afførringerne (op til 10 dage) uden det betyder andet end at din skønne baby optager stort set alt.
Men når han alligevel har problemer lyder det som om, at hans tarmsystem driller.
Det kan med stor sandsynlighed hænge sammen med din kost. Prøv at udelukke alle mælkeprodukter fra din mad i 14 dage og se, om det gør en forskel.
En anden mulighed er, at der er en skævhed i kroppen på ham, som kan rettes op af en god kiropraktor eller kraniosakral terapeut.

De bedste hilsner fra
AOP

Anmeld

8. marts 2009

eliasogmor

hej diana... går der bedre med den lille mand..???

Anmeld

8. marts 2009

Mormilla

Du kan os nusse han`s mave, i cirkel bevægelser i urets retning...
Jeg brugte os selv et termometer, hvis han havde ondt!!!

Håber at han er okay...

Anmeld

8. marts 2009

Diana...

eliasogmor skriver:

hej diana... går der bedre med den lille mand..???

Ja det tror jeg det gør. vi gik i seng og sov an fald i søvn med brystet i munden som altid griner så sov han helt til kl 05 og så igen her til kl 08.30 det var en laaang nat dejligt og her til morgen pruttet han helt vild så tror han havet en masse luft i maven der skulle ud han presser stadig meget men ikke så meget at han begynder at tude af det så tror han har det bedre.

Tak fordi du spurgte og tak for jeres gode råd de er skrevet bag øret.

Knus til alle

Anmeld

8. marts 2009

Diana...

PiaR skriver:

Du kan hjælpe ham en lille smule ved at stimulere hans numsehul med en lille vatpind eller et termometer .... Mikkel led frygteligt meget af hård mave og skulle have hjælp til at komme af med aff. på den måde...

Knus Pia, som ikke har glemt dig men bare lige er kommet hjem skal nok se på det i morgen søde... Har desværre bare en lille dum smut tur til Jylland i morgen

Det helt i orden skal jo først holde det i maj så der er massere tid til...

Øv øv med en dum tur til jylland tænker på jer.

Kæmpe knus til dig...

Anmeld

8. marts 2009

Diana...

PiaR skriver:

Det helt i orden skal jo først holde det i maj så der er massere tid til...

Øv øv med en dum tur til jylland tænker på jer.

Kæmpe knus til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.