Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Popcorn, skittles, svampebob kiks med chokolade, punch toppe og peanuts med chokolade omkring.. Så bliver aftenen ikke bedre.. god aften til jer..
Popcorn, skittles, svampebob kiks med chokolade, punch toppe og peanuts med chokolade omkring.. Så bliver aftenen ikke bedre.. god aften til jer..
Jeg kunne så smøre mig nogle nutella madder... Meeeeeen det går ikke, det endte helt galt i morges...
Mira0911 skriver: Jeg kunne så smøre mig nogle nutella madder... Meeeeeen det går ikke, det endte helt galt i morges...
An&Jo skriver: Johannes spiste det sidste franskbrød i eftermiddags, så jeg må vente med nutella madder til imorgen..
Johannes spiste det sidste franskbrød i eftermiddags, så jeg må vente med nutella madder til imorgen..
Æv.... Jeg har også en pose chips jeg kunne æde, men hader chips... Får altid små sår i mundvigene...
Mira0911 skriver: Æv.... Jeg har også en pose chips jeg kunne æde, men hader chips... Får altid små sår i mundvigene...
Mmmmmmh - du forstår virkelig at gøre mig Lækkersulten
An&Jo skriver: jeg spiste en pose i eftermiddags.. men shh ikke sig det til nogen..
jeg spiste en pose i eftermiddags.. men shh ikke sig det til nogen..
UDEN mig!? Eeeej altså...
Mmh , det lyder da egentlig ret lækkert
MariaKyedDK skriver: Mmmmmmh - du forstår virkelig at gøre mig Lækkersulten
Mira0911 skriver: UDEN mig!? Eeeej altså...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128