Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger er det så en god ide at lade min dreng sove ude i barnevognen om dagen når han har fået konstateret mellemørebetændelse på begge øre??
Tænker på hans 2 lure imorgen
Håber i kan hjælpe mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min søn sov ude med mellemøresbetændelse, bådeer luften god for dem, også kan jeg IKKE få ham til at sove inden om dagen,
ledermus skriver: Ja som overskriften siger er det så en god ide at lade min dreng sove ude i barnevognen om dagen når han har fået konstateret mellemørebetændelse på begge øre?? Tænker på hans 2 lure imorgen Håber i kan hjælpe mig
De kloge siger de ikke må , men jeg ville gøre det alligevel .. Oscar sov ude med lungebtændelse , og det var kun godt for ham og komme ud i den friske luft
MortilCilas skriver: Min søn sov ude med mellemøresbetændelse, bådeer luften god for dem, også kan jeg IKKE få ham til at sove inden om dagen,
Det er også det jeg tænker...min søn sover bedst om dagen hvis han kommer ud i hans barnevogn så vil jo helst at han kan det...Jeg tager chancen og vi har da trods alt ikke frost om dagen endnu
morethanperfect skriver: De kloge siger de ikke må , men jeg ville gøre det alligevel .. Oscar sov ude med lungebtændelse , og det var kun godt for ham og komme ud i den friske luft
tror jeg også jeg vil gøre...Min søn sover bedst om dagen i hans barnevogn udenfor og søvnen er jo vigtig for ham og den friske luft er jo også god
ledermus skriver: Det er også det jeg tænker...min søn sover bedst om dagen hvis han kommer ud i hans barnevogn så vil jo helst at han kan det...Jeg tager chancen og vi har da trods alt ikke frost om dagen endnu
Jeg synes du skal gøre det eller gør hvad du føler bedst for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128