sove ude i barnevogn om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

ledermus

Ja som overskriften siger er det så en god ide at lade min dreng sove ude i barnevognen om dagen når han har fået konstateret mellemørebetændelse på begge øre??

Tænker på hans 2 lure imorgen

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

MortilCilas

Min søn sov ude med mellemøresbetændelse, bådeer luften god for dem, også kan jeg IKKE få ham til at sove inden om dagen,

Anmeld

11. januar 2012

morethanperfect

ledermus skriver:

Ja som overskriften siger er det så en god ide at lade min dreng sove ude i barnevognen om dagen når han har fået konstateret mellemørebetændelse på begge øre??

Tænker på hans 2 lure imorgen

Håber i kan hjælpe mig

De kloge siger de ikke må , men jeg ville gøre det alligevel .. Oscar sov ude med lungebtændelse , og det var kun godt for ham og komme ud i den friske luft

Anmeld

11. januar 2012

ledermus

MortilCilas skriver:

Min søn sov ude med mellemøresbetændelse, bådeer luften god for dem, også kan jeg IKKE få ham til at sove inden om dagen,

Det er også det jeg tænker...min søn sover bedst om dagen hvis han kommer ud i hans barnevogn så vil jo helst at han kan det...Jeg tager chancen og vi har da trods alt ikke frost om dagen endnu

Anmeld

11. januar 2012

ledermus

morethanperfect skriver:

De kloge siger de ikke må , men jeg ville gøre det alligevel .. Oscar sov ude med lungebtændelse , og det var kun godt for ham og komme ud i den friske luft

tror jeg også jeg vil gøre...Min søn sover bedst om dagen i hans barnevogn udenfor og søvnen er jo vigtig for ham og den friske luft er jo også god

Anmeld

11. januar 2012

MortilCilas

ledermus skriver:

Det er også det jeg tænker...min søn sover bedst om dagen hvis han kommer ud i hans barnevogn så vil jo helst at han kan det...Jeg tager chancen og vi har da trods alt ikke frost om dagen endnu

Jeg synes du skal gøre det eller gør hvad du føler bedst for

Anmeld

11. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Det skader ikke at sove ude.
Mellemøresbetændelse kommer pga der står væske i mellemøret.

Så du kan roligt putte ham ud.
Det kan man altid, selvom de er syge- De små har rigtig godt a at stå og sove i frisk luft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.