Yay!! SÅ går hun selv :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Det var også først i 3. forsøg det lykkedes med 1-års vaccinen herhjemme.. Gruer allerede for, hvor lang tid det kommer til at tage med 15-mdrs vacc.

Ohhhhh noooo, er der også en 15-mrd? Det er jo lige om snart  Sådan ca. 14 dage... Jeg skal have ringet til lægen mandag morgen igen tror jeg... Suk... Årh, den havde jeg lige så lykkeligt glemt.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Ohhhhh noooo, er der også en 15-mrd? Det er jo lige om snart  Sådan ca. 14 dage... Jeg skal have ringet til lægen mandag morgen igen tror jeg... Suk... Årh, den havde jeg lige så lykkeligt glemt.... 

Så vidt jeg lige er orienteret, er det vist den sidste

Anmeld

13. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Så vidt jeg lige er orienteret, er det vist den sidste

Ja for nu, men der kommer jo nogle igen senere 

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Ja for nu, men der kommer jo nogle igen senere 

Er der flere????

Anmeld

13. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Er der flere????

Ja desværre   

Hentede lige bogen: 

3 mrd

5 mrd

12 mrd

15 mrd

4 år

5 år

12 år

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Ja desværre   

Hentede lige bogen: 

3 mrd

5 mrd

12 mrd

15 mrd

4 år

5 år

12 år

Puha, det er jo lang tid til Jeg mener faktisk ikke de får 12-års længere? Jeg snakkede med min læge for et par mdr siden, eller med sekretæren, fordi jeg ikke selv har fået 12-års vacc. og ville lige høre om jeg var dækket ind, så jeg ikke smittede børnene... Og hun mente slet ikke, at man vaccinerede der længere, fordi der var så mange der glemte den, og derfor var det nu med i 5-års vaccinen.. Men jeg er ikke sikker, og det var hun vist heller ikke

Anmeld

13. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Puha, det er jo lang tid til Jeg mener faktisk ikke de får 12-års længere? Jeg snakkede med min læge for et par mdr siden, eller med sekretæren, fordi jeg ikke selv har fået 12-års vacc. og ville lige høre om jeg var dækket ind, så jeg ikke smittede børnene... Og hun mente slet ikke, at man vaccinerede der længere, fordi der var så mange der glemte den, og derfor var det nu med i 5-års vaccinen.. Men jeg er ikke sikker, og det var hun vist heller ikke

Jeg ved i hvert fald at de får HPV-vaccinen her i området når de er 12, men om de får den anden ved siden af? Hmm godt spørgsmål, men der er jo længe til endnu 

Anmeld

13. januar 2012

hende-nanna

Zeus skriver:

Det er rigtig nok at det man bliver vaccineret for som 12-årig er rykket til man er 5 år - og så hører HPV'en vist med ind under et af stederne 

TS: Det er så stort når de begynder at gå! Dejligt at du selv så det, og hvor er hun sød! 

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Jeg ved i hvert fald at de får HPV-vaccinen her i området når de er 12, men om de får den anden ved siden af? Hmm godt spørgsmål, men der er jo længe til endnu 

Nårh ja, der er jo kommet en vaccine mere siden jeg var "lille"

Anmeld

13. januar 2012

Zeus

nannafrederiksen skriver:

Det er rigtig nok at det man bliver vaccineret for som 12-årig er rykket til man er 5 år - og så hører HPV'en vist med ind under et af stederne 

TS: Det er så stort når de begynder at gå! Dejligt at du selv så det, og hvor er hun sød! 

Den havde jeg helt glemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.