hvordan har jeres dag været

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

debbie19

Heeeeeeeeeeeej min har været super god da jeg nemlig også har fødselsdag så har haft gæster og hygget hele eftermiddagen og venter på min livret bliver færdig jensens ben med kartofelbåde  og så har vi spist masser af kage og skildpadde islagkage her i eftermíddag. godt man kun fylder år 1 gang om året hehe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

debbie19

11 der har kigget men ingen svar. har i intet laved idag eller vil i ikke dele det.. 

Anmeld

11. januar 2012

Masig

Heeeeeeeeeeeej min har været super god da jeg nemlig også har fødselsdag så har haft gæster og hygget hele eftermiddagen og venter på min livret bliver færdig jensens ben med kartofelbåde  og så har vi spist masser af kage og skildpadde islagkage her i eftermíddag. godt man kun fylder år 1 gang om året hehe  

Tillykke med fødselsdagen.. Er kun en lille smule misundelige på kagen og isen...

Jeg har haft en lidt skidt dag... Ikke at der er sket noget decideret dårligt, har bare haft meget kvalme og været ulidelig træt, og generelt følt mig syg og utilpas.. Så tror bare jeg skal tidligt i seng idag... Heldigvis er min kæreste sød at gå med hunden og lave mad, så jeg bare kan have ondt af mig selv på sofaen

Anmeld

11. januar 2012

NinaNymannMadsen

tillykke med dagen.

jeg har haft en fin dag. vi har været nede i klosterkirken i horsens og snakket med præsten for at få de sidste ting på plads inden barnedåben den 29. ellers har vi bare gået rundt og kikket nede i byen og slappet af her hjemme.
har været ude og hente den store fra dagpleje og så har vi været over ved min svoger og svigerinde og spise aftensmad.

det sådan set det der er sket i dag her hjemme.

Anmeld

11. januar 2012

debbie19

Masig skriver:

Tillykke med fødselsdagen.. Er kun en lille smule misundelige på kagen og isen...

Jeg har haft en lidt skidt dag... Ikke at der er sket noget decideret dårligt, har bare haft meget kvalme og været ulidelig træt, og generelt følt mig syg og utilpas.. Så tror bare jeg skal tidligt i seng idag... Heldigvis er min kæreste sød at gå med hunden og lave mad, så jeg bare kan have ondt af mig selv på sofaen

tusind tak ja isen var rigtig lækker. men er aftensmaden også hehe. det lyder ikke rart. håber snart du er over kvalmen. men godt din kæreste er så sød  

Anmeld

11. januar 2012

debbie19

NNM skriver:

tillykke med dagen.

jeg har haft en fin dag. vi har været nede i klosterkirken i horsens og snakket med præsten for at få de sidste ting på plads inden barnedåben den 29. ellers har vi bare gået rundt og kikket nede i byen og slappet af her hjemme.
har været ude og hente den store fra dagpleje og så har vi været over ved min svoger og svigerinde og spise aftensmad.

det sådan set det der er sket i dag her hjemme.

mange tak

Lyder da som om i har nået en masse idag  og lækkert med gratis aftensmad

Anmeld

11. januar 2012

wamse

Tillykke med dagen 

Jeg har haft en dejlig dag med min datter 

Anmeld

11. januar 2012

NinaNymannMadsen

debbie19 skriver:

mange tak

Lyder da som om i har nået en masse idag  og lækkert med gratis aftensmad

ja.

Anmeld

11. januar 2012

debbie19

wamse skriver:

Tillykke med dagen 

Jeg har haft en dejlig dag med min datter 

mange tak ... jeg glæder mig til om nogle år. når vi får børn og det at hygge og gå på legeplads osv

Anmeld

11. januar 2012

Masig

debbie19 skriver:

tusind tak ja isen var rigtig lækker. men er aftensmaden også hehe. det lyder ikke rart. håber snart du er over kvalmen. men godt din kæreste er så sød  

Ja jeg håber kvalmen går over om et par uger... Ellers må kæresten holde ud lidt endnu mht at hjælper lidt mere til hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.