Ondt i maven???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har de sidste 4 dages tid haft ondt i maven uden grund. Det stikker enten helt nede i underlivet eller ude i højre eller venstre side og får kvalme af og til og det stikker i mine bryster... Hvorfor tror i jeg har det sådan?

Havde mens den 29 december mener jeg det var men havde det så også ca to uger inden da...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har de sidste 4 dages tid haft ondt i maven uden grund. Det stikker enten helt nede i underlivet eller ude i højre eller venstre side og får kvalme af og til og det stikker i mine bryster... Hvorfor tror i jeg har det sådan?

Havde mens den 29 december mener jeg det var men havde det så også ca to uger inden da...

Hehe det er skam bare din ægløsning, er jeg temmelig sikker på.. intet at være urolig for...

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hehe det er skam bare din ægløsning, er jeg temmelig sikker på.. intet at være urolig for...

Nå okay. Troede ikke den kunne være så tydelig for det har den ikke været før.
Men har så til gengæld haft lidt ubeskyttet sex den sidste uges tid. Tror du så der er chance for at jeg er blevet gravid?

Anmeld

11. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Nå okay. Troede ikke den kunne være så tydelig for det har den ikke været før.
Men har så til gengæld haft lidt ubeskyttet sex den sidste uges tid. Tror du så der er chance for at jeg er blevet gravid?

Den kan godt lige pludselig mærkes selvom du ikke har mærket det før...

der er altid en chance jo, men pas på ikke at forvente for meget.. det kan nemt tage ½-1 år før der sker noget selvom man intet fejler og alt er i den fineste orden.. men selvfølgelig er der en chance.. Men hvis i prøver at blive gravide, så hav sex et par dage endnu, så er i mere sikre på at ramme rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.