Anonym skriver:
Hejsa 
Jeg har Fødselsdag idag. og da bowlingfun køre sådan et tilbud at man kan spise gratis den dag så havde vi snakket om at gøre det og så betale for kæresten. men kæresten var sløj imorges og meldte sig syg. han har fået det bedre og han er træt af han meldt sig syg for vi kan jo ikke komme afsted. siger jeg da jeg mener man ikke kan tage afsted når man har meldt sig syg i praktik.. problemet er jo jeg også gerne vil afsted og at han jo er frisk nu. men vil det ikke virke som pjæk. han havde fri igår da vi skulle noget andet og blev skidt igår aftes.. hvad ville i gøre 
Jeg synes jo det er at løbe en risiko.. Jeg kan ikke fortælle jer om I skal gøre det eller ej..
Jeg hørte en histore fra min tidl. chef. En elev han havde engang ringede og meldte sig syg fra arbejdet, hun havde slået sig og kunne dårligt gå. Samme aften handler chefen og hans kone ind i et af byens supermarkeder og konen får øje på hende eleven som går fint. Chefen får øje på eleven og ser selv at hun ikke fejler noget, går hen imod hende hende for at konfronterer hende med det og da eleven får øje på chefen humper hun pludselig. Han fyrede hende på stedet.
Jeg ved godt det ikke er helt det samme, men det er bare for at fortælle at man skal passe lidt på med det alligevel...
Anmeld