når man har meldt sig syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har Fødselsdag idag. og da bowlingfun køre sådan et tilbud at man kan spise gratis den dag så havde vi snakket om at gøre det og så betale for kæresten. men kæresten var sløj imorges og meldte sig syg. han har fået det bedre og han er træt af han meldt sig syg for vi kan jo ikke komme afsted. siger jeg da jeg mener man ikke kan tage afsted når man har meldt sig syg i praktik.. problemet er jo jeg også gerne vil afsted og at han jo er frisk nu. men vil det ikke virke som pjæk. han havde fri igår da vi skulle noget andet og blev skidt igår aftes.. hvad ville i gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Har han meldt sig rask igen på sit arbejde?

Anmeld

11. januar 2012

Bshizzle

Jeg havde da taget kæresten med..

Han kan da bare tá i praktik i morgen da han jo har fået det bedre nu ;-) 

Anmeld

11. januar 2012

AnneP

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har Fødselsdag idag. og da bowlingfun køre sådan et tilbud at man kan spise gratis den dag så havde vi snakket om at gøre det og så betale for kæresten. men kæresten var sløj imorges og meldte sig syg. han har fået det bedre og han er træt af han meldt sig syg for vi kan jo ikke komme afsted. siger jeg da jeg mener man ikke kan tage afsted når man har meldt sig syg i praktik.. problemet er jo jeg også gerne vil afsted og at han jo er frisk nu. men vil det ikke virke som pjæk. han havde fri igår da vi skulle noget andet og blev skidt igår aftes.. hvad ville i gøre

Først TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!!!

Hvis han er raskmeldt til imorgen kan jeg ikke se noget problem i at i tager afsted!

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Har han meldt sig rask igen på sit arbejde?

han skal ikke melde sig rask man skal ringe fra dag til dag

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg havde da taget kæresten med..

Han kan da bare tá i praktik i morgen da han jo har fået det bedre nu ;-) 

tænker jeg jo også.. men jeg er faktisk lidt ligeglad om de tror det er pjæk det ved vi jo det ikke er

Anmeld

11. januar 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hejsa

han ka godt tage afsted, man kan jo få det bedre i løbet af dagen, men så SKAL han tage i praktik i morgen, for ellers er det pjæk.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Først TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!!!

Hvis han er raskmeldt til imorgen kan jeg ikke se noget problem i at i tager afsted!

Mange tak  selvfølig skal han da afsted imorgen..

Anmeld

11. januar 2012

AnneP

Anonym skriver:

Mange tak  selvfølig skal han da afsted imorgen..

Så er det da bare afsted med jer!

Og ha' en helt fantastisk aften!

Anmeld

11. januar 2012

Laura.

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg synes jo det er at løbe en risiko.. Jeg kan ikke fortælle jer om I skal gøre det eller ej..

Jeg hørte en histore fra min tidl. chef. En elev han havde engang ringede og meldte sig syg fra arbejdet, hun havde slået sig og kunne dårligt gå. Samme aften handler chefen og hans kone ind i et af byens supermarkeder og konen får øje på hende eleven som går fint. Chefen får øje på eleven og ser selv at hun ikke fejler noget, går hen imod hende hende for at konfronterer hende med det og da eleven får øje på chefen humper hun pludselig. Han fyrede hende på stedet.

Jeg ved godt det ikke er helt det samme, men det er bare for at fortælle at man skal passe lidt på med det alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.